PCI card installatie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtbeta3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
De wizard hardware toevoegen kan de hardware vinden. Vervolgens geeft de wizard aan dat het stuurprogramma niet is geinstalleerd (code 28). Vervolgens geeft de wizard aan dat het de benodigde software niet kan vinden. Zelfs niet als ik het handmatig er naar toe stuur de software is niet geinstalleerd op map Temp Maar in de de map program files,

ik heb precies hetzelfde als jij hebt...
ik krijg ook die vermelding van (code28), ik krijg ook nog ergens iets van (code24)

mijn usb poorten geven wel spanning (getest met lampje + extern hdd activeert),
maar ze geven geen data door aan mijn usb apparaten....

mijn muis is het enige usb appartaat dat geen spanning krijgt, de rest wel. Als ik mijn 2 externe hdd's inplug, hoor je dat ze zijn aangesloten (aan de hdd's zelf) maar Deze Computer geeft ze niet weer... Ook als ik naar de dir ervan ga, vind hij ze niet...

zo ook men ipod, hij laadt wel op, maar ik kan geen gegevens veranderen...

Het definitief geinstalleerde programma staat inderdaad in C:\Program Files. Maar wat ik bedoel is een tussenstap die sommige installers maken. Ik geef nog eens de volgorde. Configuratiescherm, Hardware, de Wizard nieuwe hardware opent, Volgende, er wordt automatisch gezocht, in volgende scherm selecteren Ik heb de hardware aangesloten, Volgende, naar beneden scrollen tot Nieuw apparaat toevoegen, Volgende, selecteren De hardware installeren die ik handmatig uit een lijst selecteer (geavanceerd), Volgende, in de lijst jouw soort van PCI Card kiezen (Netwerkadapter?), Volgende en in vervolgscherm kiezen voor Bladeren en in kleiner vervolgscherm weer Bladeren. In dit laatste bladerscherm naar C:\Documents and Settings\user\Local Setting\Temp. Of misschien naar Windows\Temp, of naar C:\Documents and Settings\All Users\ Application Data\Conceptronic, of misschien Program Files\Conceptronic\Setup?

Van die laatste fase hierbij een klikbaar plaatje.

bedankt je hebt me op weg geholpen. ik krijg nu een melding dat de hardware en de software is geinstalleerd. Ik krijg nu alleen een ,melding dat het apparaat niet kan starten een foutmelding code 10

ik heb ondertussen al nieuwe drivers geinstalleerd van intel uit. Ik heb ook men usb consoles verwijderd en opnieuw geinstalleerd... nog niets geholpen.. denk nu aan reinstall win.. gelukkig nog een touchpad, hoe moet ik anders werken erop :s
printer, muis, ext. hdd's, ext. numpad, cam, usb-hub werken allemaal niet...

"eriks11512" had problemen met de installatie van een PCI Card van Conceptronic, wat is jouw probleem nu eigenlijk precies?

Heb je iets veranderd kortgeleden, ander apparaat aangesloten, of iets dergelijks?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan