PCI Communication Device

Status
Niet open voor verdere reacties.

xanax

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Weet iemand wat ik hier mee aan moet en of dit kwaad kan ?
En wat is PCI Communication Device eigenlijk ?

Unknown
Dit apparaat heeft een probleem: Code=28 (0x1C)
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet correct geïnstalleerd. Klik op het tabblad
Stuurprogramma en klik vervolgens op Stuurprogramma bijwerken om het stuurprogramma bij te werken.
Registersleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\enum\PCI\VEN_11D4&DEV_1805&SUBSYS_180511D4&REV_00\BUS_00&DEV_0B&FUNC_00
Toewijzenbronnen: Logische configuratie 0
Bereik van geheugenadres: Basis= xD9001000 Einde= xD90010FF Min= x00000000 Max= xFFFFFFFF
Geforceerdbronnen: Geen
Opstartbronnen: Logische configuratie 0
Bereik van geheugenadres: Basis= xD9001000 Einde= xD90010FF Min= x00000000 Max= xFFFFFFFF
Gefilterdbronnen: Geen
Standaardbronnen: Logische configuratie 0
IRQ: 0 Masker: xFFFF
HW-revisie: 000
Stuurprogramma: Er is geen stuurprogramma geïnstalleerd

een modem.................... of netwerkkaartje

er zal vermoedelijk een uitroepteken of een cirkel met kruis erin staan (binnen apparaatbeheer).

Klik op het apparaat en kies voor eigenschappen en dan stuurprogramma bijwerken.
Heb je een diskette / cdrom van de fabrikant, geef dan de A-drive of Cdrom drive als lokatie op waar Windows het stuurprogramma kan vinden.

Laatst bewerkt:
da's interessant, want dan zal er dus kennelijk geen probleem zijn met het / een modem.

Da's heel interessant ??????????

Zit er een netwerkkaart in de pc ?

Er staat een uitroepteken en PCI Communication Device
staat onder overige apparaten, dus waar ik het stuurprogramma vandaan moet halen is mij een raadsel

Wacht even,

het feit dat je internet goed draait wil nog niet zeggen dat je modem het goed doet.........

voor hetzelfde geld heb je Chello via de kabel en is DAT dus oke maar is je gewone telefoonmodem niet (goed) geinstalleerd............

HOE heb jij de Chello aansluiting ? Kabel, telefoonlijn of ADSL modem ?

Er begint me iets te dagen ik heb kabel maar er zit denk ik nog wel een normale modem in de comp.

volgens mij kan je chello alleen maar via kabel
binnenkrijgen

Franz,

zou goed kunnen, ik heb er geen flauw idee van (en geen zin om er naar te gaan zoeken :D ).

Xanax : dan heb ik idd het vermoeden dat je (telefoon) modem niet werkt. Je kan 2 dingen doen:

de drivers voor de modem gaan opsporen OF......

als je de modem niet gebruikt, dan in het apparaatbeheer dit apparaat uitschakelen, je krijgt dan geen vervelende boodschappen / foutmeldingen meer.

Dat ga ik proberen dan ik krijg trouwens geen foutmeldingen maar ik was op zoek wat voor geheugen er in mijn comp zit, enig idee waar ik dat kan vinden.

je kan een progje als Aida32 of SisoftSandra2003 downloaden voor een uitgebreide beschrijving van je pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan