pci device en geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasquita

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2001
Hallo,

Ik heb laatst mijn computer geformateerd en xp er opnieuw opgezet maar nu heb ik geen geluid meer. ik heb bij apparaatbeheer gekeken en daar staat nog wel een geel vraagtekentje maar ik weet niet waarvan die is es staat alleen maar: Overige apparaten - pci Device. Kan iemand mij helpen met dat vraagteken en mijn geluid?

Alvast bedankt, pascal

Weet je wel het merk en type van je moederbord? Waarschijnlijk is het een onboard kaart en kan je op de site van de fabrikant van het moederbord daar de drivers downloaden. Heb je trouwens geen cd bij je computer gekregen? Daar staan meestal de drivers ook wel op.

ik heb geprobeerd het stuurprogramma opnieuw te instaleren met het schijfje van mijn moederbord in mijn comp maar dat wil niet lukken. alle ansdere vraagtekentjes heb ik wel weg gekregen maar de laatste niet, op mijn schijfje staat EVGA mainboard dus dat zal het merk wel zijn denk ik
bij de pc wizard staat er: nvidia NFORCE 680i SLI achter mainboard. word er dan iets duidelijker voor je?

nou, ik heb nog eens gekeken naar mijn schijfje en daar vond ik toch nog iets wat ik kon instaleren. ik ben nu mijn vraagteken kwijt en mijn liet het!!
bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan