Pci drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breitner

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2005
Na het opnieuw instaleren van Windows 98 heb ik nog een vraagteken bij PCI com.device en PCI Management Bus staan. Weet iemand waar ik die drivers in mijn software kan vinden? En waar ze voor dienen? Ik denk dat mijn systeem goed draait dus ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.
Alvast bedankt...

Heb je de moederbord drivers geinstalleerd, daar heeft in ieder geval de PCI managment bus mee te maken.

Crash, ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik die heb geinstalleerd. Maar ik begrijp van je dat ik het ergens richting moederbord moet zoeken.
Heb je nog gerichtere aanwijzingen misschien?
gr.br.

Als je weet welk moederbord er in je pc zit, dan kun je op de site van de fabrikant voor de drivers kijken.

Mijn moederboard is: Intel Easton D815EEA. Ik heb aldaar gezocht maar zie niets over PCI drivers. Heb je nog een suggestie...alvast bedankt hoor!
Gr.br

Pci drivers zijn er ook niet, wel degene die je nodig hebt voor je moederbord, kijk eens bij deze drivers, vooral de inf.update is van belang.

http://downloadfinder.intel.com/scr...=Windows*+98+SE&lang=eng&strOSs=18&submit=Go!

Je kunt deze drivers downloaden, uitpakken en daarna windows laten zoeken naar die missende drivers met de verwijzing naar de map waar deze gedownloade drivers zijn uitgepakt.

B.v. maak je eerst een aantal mappen aan met de nummers 1 tot en met wat je wilt, pak ze daar in uit, etc, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan