PCI-E aansluiting op de voeding moet die naar de videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Op mijn voeding zit een PCI-E aansluiting. Een 6 polige kabel. Ik heb een XFX GeForce 7600 GS 512 MB Zit er op deze kaart een 6 polige PCI-E aansluiting voor deze kabel.

Vraag 2 er zit geen fan op is het verstandig een op te zetten voor de koeling?

Dat ziet eruit alsof er een PCI-e stroomaansluiting op past!

PCI Stroomaansluiting

Dat ziet eruit alsof er een PCI-e stroomaansluiting op past!

Er zit PCI-E op de kaart maar of er een stroomaansluiting voor op zit zie ik niet ik zie wel een plat stripje aan de zijkant met koperen stripjes

Zoiets dien je dan te zien.

NVIDIA-GeForce-6800GT-PCIE-power.jpg

Op de printplaat bovenop is voor de SLI.

aansluiting PCI-E op de voeding

Zoiets dien je dan te zien.

Op de printplaat bovenop is voor de SLI.

Nee deze aansluiting zit er niet op alleen eenplatte aansluiting net zo dik als de printlaaat zelf

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan heeft hij hem ook niet nodig, die andere is, wat ik al eerder aangaf, voor SLI.
Bij AGP kaarten zit er ook vaak eentje op met dezelfde aansluiting als voor de harde schijf en soms eentje hetzelfde als voor de floppy drive.

Overigens dien je wel een goede airflow in de kast te hebben, aangezien deze kaart een heatpipe koeling heeft, of er een Zalman koeler opzetten.

PCI aansluiting op de voeding

Dan heeft hij hem ook niet nodig, die andere is, wat ik al eerder aangaf, voor SLI.
Bij AGP kaarten zit er ook vaak eentje op met dezelfde aansluiting als voor de harde schijf en soms eentje hetzelfde als voor de floppy drive.

Overigens dien je wel een goede airflow in de kast te hebben, aangezien deze kaart een heatpipe koeling heeft, of er een Zalman koeler opzetten.

Oke wat de koeling bestreft zit er een ventilator boven op de kast en één achterin de kast en de 500 wat voeding heeft een ventilator van 12 CM dus ik denk voldoende echter de XFX GeForce 7600 GS vidio kaart heeft er misschien ook een nodig zit er nog niet op. moet ik nog extra koeling?

PCI-E aansluiting opde voeding

Daar had ik toch al antwoord op gegeven?:confused:

Oke en wat is een heatpipe koeling? Ik zie alleen een zwart blok met koelribben, dat zal het dan wel zijn wat je bedoelt, en ja er zit een stekkertje op waar je een fan op kan zetten dus een zalman koeler echter hoe bevestig je die aangezien er geen bevestigingsmogelijkheden op zitten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan