PCI-e frequeny op 100 zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Moet in bios PCI-E frequenty op 100 zetten. Ik heb zelf er nog geen seconde naar gezocht, maar iemand die weet waar ik dat vinden kan? Was hier toch op help mij dus dacht plaats de vraag maar vast, kan het toch nergens vinden. Ga er nu wel even naar zoeken, aju.

Moet in bios PCI-E frequenty op 100 zetten. Ik heb zelf er nog geen seconde naar gezocht, maar iemand die weet waar ik dat vinden kan? Was hier toch op help mij dus dacht plaats de vraag maar vast, kan het toch nergens vinden. Ga er nu wel even naar zoeken, aju.

Een klein beetje initiatief kan anders geen kwaad.
Wij kunnen natuurlijk niet in je bios kijken, dus hoe zou je hier antwoord op willen krijgen?

Een klein beetje initiatief kan anders geen kwaad.
Wij kunnen natuurlijk niet in je bios kijken, dus hoe zou je hier antwoord op willen krijgen?

Hap hap hap, was maar wat flauwekul natuurlijk, eens zien wie er hapt (En zo gretig, bijna griezelig). Maar het is iets dat niet direct in de bios van dit moederbord is aan te passen kwam ik net achter dus zal een andere manier moeten zoeken, zijn misschien programma's voor dus , suggesties iemand?

Aangezien er geen enkel bewijs van eigen initiatief in je beide posts laat zien is de reactie van coenraad geen kwestie van "Hap hap hap" maar een correcte wedervraag.
Op basis van de info die je geeft is er geen zinnig antwoord te geven op jou vraag.

Ik zal je even op weg helpen om wat relevante info aan de helpers op te leveren.....

1. Waarom moet je je PCI-E op 100 hz zetten?
2. Welk type moederbord heb je?
3. Welke versie BIOS heb je voor dat moederbord?

Aangezien er geen enkel bewijs van eigen initiatief in je beide posts laat zien is de reactie van coenraad geen kwestie van "Hap hap hap" maar een correcte wedervraag.
Op basis van de info die je geeft is er geen zinnig antwoord te geven op jou vraag.

Ik zal je even op weg helpen om wat relevante info aan de helpers op te leveren.....

1. Waarom moet je je PCI-E op 100 hz zetten?
2. Welk type moederbord heb je?
3. Welke versie BIOS heb je voor dat moederbord?

Is dat het woord van de dag daar "initiatief".

1 Het doet er niet toe toch waarom ik dat ding op honderd wil hebben, dat wil ik nou eenmaal, wat kan jou het verder schelen, als ik er meer over kwijt wou zou ik het je wel zeggen.
2. Asus p5kpl-am
3 Bios versie 0516

En dat ik die PCI-E frequentie op honderd vast wilde zetten is omdat dat "ding" als ik het goed begreep met het overclocken automatisch mee omhoog gaat en dat dat dus niet goed uitpakt. Een simpele overclock voor de E6600 was de cpu bus op 333 zetten (in plaats van 266) (ik kan de terminologie goed verkeerd hebben, maar u zal wel snappen wat ik bedoel denk ik) de ram frequentie op 667 mhz en de pci-e frequentie op 100 (werd omschreven als een simpele overclock voor die processor voor noobies zoals ik) .

Laten we verder geen rechtbank-drama gaan maken van een pietluttig mening verschilletje zou ik zeggen. Hoop dat ik naar uw smaak met dit dan toch voldoende
"initiatief" heb getoond.

Ps, Ik vond het wel een "kwestie" van happen, moet kunnen toch, dat iemand het niet met u eens is.
Ps, Heb vaker mee gemaakt dat ik verrast was dat iemand met minimale informatie die ik gaf uit de voeten kon, dus
ik waagde een gokje hier, is dat nou zo erg.

Laatst bewerkt:
Titel aangepast "Zie onderstaand probleem" zegt niets over je vraag/probleem.

Hoi Geert,

In mijn Bios kan ik het spul overklokken onder M.I. Inteligent Tweaker.

Wellicht heb jij ook zo'n functie/map (Net hoe je het zien wilt).

Hoi Geert,

In mijn Bios kan ik het spul overklokken onder M.I. Inteligent Tweaker.

Wellicht heb jij ook zo'n functie/map (Net hoe je het zien wilt).

Heb ook zoiets ja, zal het er eens mee proberen.
Maar heb de cpu nu op 323 lopen, ben dus toch iets geslaagd al.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan