PCI kaart weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo, Ik wil graag in mij PC een interne kaartlezer gaan maken.

Ik heb daarvoor een PCI kaart met een aantal externe en interne USB aansluitingen.

Maar eerst wil ik weten of ik een andere PCI kaart weghalen kan.

In het onderste slot zit een kaart waarvan ik lang niet wist dat ze erin zat en die ik volgens mij ook nooit gebruik?

Weet iemand wat voor een kaart dit is, en of ik die veilig kan weghalen?

Ik heb een foto ervanals bijlage

Bijlagen

• HPIM7050.jpg
    HPIM7050.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Ik kan je er geen antwoord op geven omdat ik hiervandaan niet kan zien wat voor een kaartje het is. Wat is de achterkant van dat kaartje, zo ziet dat eruit? Dus even de achterkant van je pc fotograferen, of iemand moet het hier gelijk kunnen zien.

Ik wil je wel even zeggen dat je die pc dan gelijk kan schoonmaken. Stof is zo verraderlijk voor je systeem!!

Wat is de achterkant van dat kaartje, zo ziet dat eruit?
Ik heb in paint een afbeelding ervan gemaakt, meer is het niet, ik heb er ook nooit een stekker in zitten... een ethernet kabel past er niet in

Ik wil je wel even zeggen dat je die pc dan gelijk kan schoonmaken. Stof is zo verraderlijk voor je systeem!!

Nadat ik mijn nieuwe kamer heb laat ik hem eens grondig schoonmaken... Hij wekt nu nog maar half van het stof ed....

Bijlagen

• PCIkaart.png
    PCIkaart.png
    2,2 KB · Weergaven: 41
Zo te zien een PCI modem kaart. Gezien het zwarte kunststof kastje wat erop zit.

Zo te zien een PCI modem kaart. Gezien het zwarte kunststof kastje wat erop zit.

kan ik de modemkaart weghalen?

*Algemene vraag: waarom wit er een zwart kunststof kapje op een PCI modem kaart?

Onder kapje zitten onderdelen geen idee precies wat, maar het is typisch iets voor een modem. Neem aan dat je niet vi a een telefoon inbel verbinding internet, dus kun je deze weghalen.

nee ik heb het kabelmodem in de meterkast hangen en draadlos verbonden, dus die kan eruit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan