pci kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

stougie14

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Ik heb een brandende vraag ik heb een PC 2,8 ghz Pentium 4 met een vaste videokaart on board maar nu heb ik de game EURO2008 gekocht en die doet het dus niet met deze videokaart nu zoek ik een gewone PCI kaart om erbij te prikken en die EURO2008 wel aan kan ook de game PES2008 doet het ook niet maar FIFA 2007 wel weer .
WIE HELPT MIJ........:thumb:

Waarom pci het je geen agp of pci express.
Wat voor merk en type moederbord heb je ?

reactie

Heel leuk zo snelle reactie op mijn vraag ik heb gekeken maar ik zou het niet weten wat voor type moederbord erin zit kan je dat ergens vinden.
ik heb wel wat info voor je ACPI uniproccessor pc,
Beeldschermadapter is; INTEL(R)82865 G graphics controller.
En verder weet ik dat op mijn PC geen AGP en PCI-E kaarten op kunnen.

reactie

ik heb gekeken op pc wizard nou ja alle info over mijn pc staat erop hartelijk dank daarvoorff op de vraag van SJJ terug te komen het type moederbord is HP 090 ch,en de videokaart on board is een INTEL(r) 82865 G graphics controller.:thumb::thumb::thumb:

reactie

Het is een HP compaq verder staat er niks op vermeld type nr of zoiets
ik zie nu op pc wizard dat op het moederbord een AGP bus zit PCI en LPC
dus zeg het maar , maar alle sloten waar je dakaart in moet stoppen op het
moederbord zijn het zelfde

Laatst bewerkt:
Moet er op staan. Geen sticker met barcode en s/n en p/n nummer?

product key *KNIP* en er staat nog een product key eronder en dat is *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Beide key's weggehaald, leken mij meer Windows/Office installatie key's. Het waren inder geval geen HP nummers.

Het lijkt me trouwens heel sterk dat er op een moederbord waar wel een P4 2,8 in kan, er geen AGP- of PCI-e-slot in zit. Volgens mij kijk je verkeerd, of het moet wel een gigantisch bagger b-merk geval zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan