PCI-modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dumble

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Hoi,
Heb pas ff een clean windows install gedaan, maar aan één ding kom ik niet uit. Namelijk een driver die ik zou moeten instaleren (er staat een ? bij apparaatbeheer)

Ik zou niet weten wat het is of waar ik het moet downloaden, iemand een idee?

Mvg,

dumble
PS, Het spijt me voor als ik dit topic op de verkeerde plek heb gezet, ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen....

*edit*
Het gaat om de laptop: Toshiba Satellite Pro A60

Laatst bewerkt:
Dat modem zit er nog van oudsher in om te kunnen gebruiken met een ouderwetse inbel-verbinding.
Kun je dus in apparaat-beheer gewoon uitschakelen

Zo'n modem is van wezenlijk belang als je faxen wil versturen vanuit bijv Word. Probeer de fabrikant te achterhalen en ga daar dan zoeken voor een driver.
Suc6
Joop

jepewe;2062724Probeer de fabrikant te achterhalen en ga daar dan zoeken voor een driver. Suc6 Joop[/QUOTE zei:
Ik heb wel EVEREST maar ik zou niet weten onder welk stukje dit staat in everest... Staat het bij opslag, multimedia, moederbord etc. etc.? Bij 'opslag' zie ik wel IDE controller staan,is dat het?

gr. dumble

Indien het een onboard modem is, die kun je op disabled zetten in de bios, die staat vaak aan na een biosreset als die standaard op enabled staat.

bedankt voor alle hulp:thumb:, driver is geinstalleerd... heb het niet echt nodig maarja het kan geen kwaad om het te installeren toch?:p

mvg.
dumble

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan