Pci Simple Communcations-controller (modem) ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Goedenavond,

ik bezit een Pentium 666Mhz. computer met 384 mb geheugen en een 80 gb harde schijf, er zit een creatix v.90 HAM PCI 56k modem in, welke tot op heden onder windows-98se correct gewerkt heeft.

Ik heb nu WINDOWS-XP-prof op mijn computer geinstalleerd, echter ik krijg, ondanks de nieuwe drivers voor XP, welke ik bij www.creatix.de gedownload heb, mijn modem niet aan de praat.

Mijn PCI SIMPLE COMMUNICATIONS-CONTROLLER
kan niet geinstalleerd worden, er is een fout opgetreden tijdens het installeren.
Ik heb een afbeelding van APPARAATBEHEER en HARDWARE-BEHEER als bijlage toegevoegd.

HOE krijg ik en WAAR haal ik de software vandaan, om toch mijn modem te installeren, want het is geen driverkwestie????
Of is mijn modem kaduuk????
Kan volgens mij niet, omdat de installatie van de hardware niet klopt.
mvg.
Pierre

Bijlagen

Download deze driver.
Unzip dit bestand, en onthou waar de driver wordt weggezet.

Rechtsklik in apparaat beheer op je modem, en kies voor stuurprogramma bijwerken.
Neem nu de optie ïk wil zelf kiezen.

Vink alleen de optie aan "ook op deze locatie zoeken"

Ga via bladeren naar de map waar je driver is geïnstalleerd. Of plak de volgende tekst in het vakje: c:\ham412-xp .

Klik nu op volgende.

De modem zal nu worden geïnstalleerd.

Greetz Patrick

Patrickt,
DAT IS SNEL, HET LIJKT "HELPMIJ" WEL...............................!!
Hardstikke bedankt voor je reaktie, had niet verwacht om enige respons te krijgen, omdat ik dacht dat het nog nooit was voor gekomen.
Hoe je jezelf kan vergissen.
Nogmaal hartelijke dank, ik ga nu naar bed, ik heb de driver reeds gedownload en morgen laat ik je het resultaat weten.
groetjes
Pierre

Ach, jij komt uit Rucphen , en ik uit Bosschenhoofd.
Daarom was ik snel. lolzzz

Greetz Patrick

HOE weet je dat ???????:??

Hoe weet je dat ???????,
want dat klopt !!!!!

HET IS GELUKT, MIJN MODEM IS GEINSTALLEERD !

Ik heb gedaan wat je zei, de drivers welke ik op jouw URL gedownload had, waren al in mijn bezit, het waren dezelfde, welke ik al bij Creatix gedownload had, dus ondanks dat ik er niet veel hoop op had, omdat ik met diezelfde drivers al een hele middag aan het klooien was geweest, toch het modem rechts aangeklikt en gekozen voor het bijwerken van de stuurprogramma's.

Ik kreeg weer voor de zoveelste maal het bericht, dat windows de nieuwe drivers al had en daarom werden zij niet bijgewerkt.
Uit balorigheid, omdat ik het niet meer zag zitten, heb ik rechts geklikt op de PCI SIMPLE enz. met het gele uitroepteken en daar gekozen voor het bijwerken met de gedownloade drivers.
En wat schets mijn verbazing, zij werden aangenomen, het gele uitroepteken verdween en mijn modem werkt weer zoals het moet.
(Wie woont er nou in Bosschenhoofd ??????)
Patrickt zo zie je maar weer hoe gek het kan lopen.
Het is hier koud, bij jullie ook zeker???
Nogmaals bedankt voor je reaktie en de groetjes
uit RUCPHEN.
Pierre

Wat betreft hoe ik dat weet, tja, het staat onder je naam.

En ze zeggen altijd, in elk stadje een schatje. Maar dit was het enigste stadje waar ik een schatje had.
Vandaar Bosschenhoofd.

Greetz Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan