PCI simple communications-controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Ik heb mij XP Professional opnieuw geïnstalleerd. Alles lukt en werkt perfect (o.a. met behulp van oplossingen gevonden op dit forum), behalve het bovenstaande. Ik kan nergens de driver vinden voor die PCI simple comm....! Na opzoekingen, o.a.op dit forum, zou het iets met de modem te maken hebben. Echter, ik vind nergens een modem in mijn PC, wel een netwerkkaart. Ik heb Everest Home gebruikt voor mijn opzoekingen. Internet en email werken perfect. Kan iemand mij helpen om mijn probleem op te lossen?

Het gaat om een geel vraagteken in apparaatbeheer neem ik aan?
Heb je al geprobeerd om deze te verwijderen en omnieuw op te starten?

Het gaat inderdaad om een geel vraagteken in het "Apparaatbeheer".
"Heb je al geprobeerd om deze te verwijderen en opnieuw op te starten?" Frisian, bedoel je daarmee dat ik, in het apparaatbeheer, de zin "PCI simple communications-controller" moet verwijderen (of de installatie ongedaan moet maken) en dan mijn PC terug moet opstarten?
En, Maestro12, hier dan het merk en type van het moederbord:
Moederbordnaam MSI MS-6513 (Medion OEM) (3 PCI, 1 AGP, 2 DIMM, Audio)
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Bedankt alvast.

bedoel je daarmee dat ik, in het apparaatbeheer, de zin "PCI simple communications-controller" moet verwijderen (of de installatie ongedaan moet maken) en dan mijn PC terug moet opstarten?
Ja dat bedoel ik.

Verder zou je ook nog even op de site van Medion kunnen kijken naar drivers.
Mogelijkheden zat. :)

Wat voor type Medion pc is het?

Ken het typenummer niet (meer). Waar zou ik dat, indien nodig, alsnog kunnen vinden? Het enige wat ik weet is dat ik hem gekocht heb in april 2002.

In "Apparaatbeheer" de probleem-hardware uitschakelen en de PC opnieuw opstarten loste mijn probleem niet op. Ben dan via het serienummer van mijn PC op de website van Medion naar de driver voor de modem gaan zoeken en... gevonden. Alles is nu weer in orde. Jullie hebben mij toch weer fantastisch geholpen!! Gelukkig dat er zo'n forum bestaat. Bedankt.

Ik heb dit probleem ook. Nadat ik mijn pc heb geformatteerd, loop ik al dagen op internet rond te zoeken hoe ik het moet oplossen. Heb meerderemaals geprobeerd om deze driver te downloaden, tevergeefs. Heb de PCI- simple communications controller zoals hierboven aangegeven verwijderd en daarna zelf laten zoeken om het te installeren, maar deze kon niets vinden... Mijn pc had ik destijds bij dixons gehaald met het merk SKY. Om de driver van de modem te zoeken heb ik alle websites zo'n beetje afgezocht, maar kon niets vinden. Ik heb wel serienummer, maar jah ik kom daar niet verder mee. Wat nu?? Want waarschijnlijk door dit probleem, kan ik geen muziek luisteren... Mijn geluid werkt dus niet... Maar hoe kan ik alsnog het pci- communications controller probleem oplossen?? Hebben jullie nog andere tips of trucks??

@deraydeniz
Maak even een eigen vraag.
Dit topic is veel te od.
Ik ga er een slotje op zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan