PCI simple communications controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

FoosCo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Ik heb hier een PC van m'n schoonouders en die wil niet echt meer :evil: Het meeste is onder controle, alleen komt er iedere keer bij het opstarten de melding dat er nieuwe hardware is die nog geinstalleerd moet worden.
De wizard geeft dus aan dat de software voor de PCI simple communications controller geinstalleerd moet worden. Maar ik heb hier verder geen CD roms voor oid. Veel gegoocheld maar ben uiteindelijk niets verder gekomen. In apparaatbeheer al geprobeerd te verwijderen maar niets.

Wel meerdere malen hier terecht gekomen, en post daarom ook hier !

Uit andere topic kwam ik de vraag tegen welk type moederboard zit erin, als het goed is deze ;

Property Value
Manufacturer MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD
Model MS-7005
Version
Serial Number

North Bridge SiS 651 Revision 02
South Bridge SiS LPC Bridge Revision 02

CPU Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
Cpu Socket Socket 478 mPGA

System Slots 3 PCI, 1 AGP

Memory Summary
Maximum Capacity 2048 MBytes
Maximum Memory Module Size 1024 MBytes
Memory Slots 2
Error Correction None

Warning! Accuracy of DMI data cannot be guaranteed

Iemand de oplossing ??¿¿

Oke, dank voor de snelle reactie !
Ben alvast met de eerste begonnen, maar die helpt niet...

Ga er van de week weer mee stoeien, :thumb:

Laatst bewerkt:
Eea is nog niet opgelost, maar mss moet er maar een andere PC komen...., word mss nog vervolgd, anders meld ik 'm maar af.

gr

Heb weer eens zitten stoeien, alles van de PC af en XP opnieuw geinstalleerd en via Driverchecker de juiste driver voor de PCI controller gevonden geloof ik :cool:

MAAR,
hij blijft maar opstarten met een Beeldschermresolutie van 800x600 en een kleurkwaliteit laagst van 4 bit...Nu had de PC daar al last van, en na (soms een paar keer) opnieuw opstarten deed hij het weer normaal.
Wat nu nog te doen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan