PCI Skystar 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter dvr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dvr

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Voordat ik 'n heel verhaal vertel. is er iemand met ervaring/kennis van deze satkaart?
In het kort komt het erop neer, dat zodra ik de driver installeer, de comp. vastloopt, met de foutboodschap:
driver_not_equel_or_less.
En voor de goede orde: oude en/of allernieuwste driver lost helaas het probleem niet op.

Dan is het verder voor mij ook een raadsel.

Wat voor grafische kaart heb je en hoeveel geheugen zit daar op, moet minstens 258 MB zijn ,dat is wat ik er nog uit kan halen om het probleem eventueel nog te verhelpen.

Ja, het is 'n nijpend probleem.

Ik heb de kaart destijds in mijn bestaande configuratie gestopt en hij werkte; beeld, geluid, opnemen alles zonder problemen.
Alléén als ik Spider speelde uit "Ontspanning" kreeg ik 'n vastloper met de foutboodschap: driver_not_equal_or_less.
Goed, dan dat spelletje maar niet meer spelen.
Maar het gebeurde ook wel eens als Winamp opstartte en ook wel eens met Internet Explorer, maar nooit tijdens het gebruik van de satkaart.
Ik had wel het vermoeden, dat de oorzaak bij de Satkaart lag, maar wist dat niet helemaal zeker.
Op het laatst had ik elke dag wel 'n vastloper, soms wel meerdere keren op één dag.
Daar kreeg ik op 'n gegeven moment zo de kolere van in, dat ik alle hardware heb verwijderd, mijn schijf met Debug heb schoongemaakt en opnieuw ben begonnen met installatie van XP.
Daarna stuk voor stuk de hardware geïnstalleerd en als laatste de Satkaart, maar na installatie van die kaart kreeg ik de vastloper met de hierboven vermelde foutboodschap (maakte niet uit of ik 'n oude of gloednieuwe driver gebruikte).
De kaart uitgeschakeld in Systeembeheer en alles draait weer als 'n zonnetje.
IK heb 'n verder 'n Asus V9520 videokaart met 256MB, 'n Creative geluidskaart, 'n USB-hub, Sweex 6 in 1, 'n (externe) Pinnacle TV kaart en 1024MB geheugen

Ik heb in de oude configuratie de kaart in alle gleuven uitgeprobeerd; zonder succes dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan