PCI slot kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

23rdRobby

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Hye

ik heb waarschijnlijk een probleem met mijn PCI slot. ik heb het gevoel dat hij niet meer werkt
nadat mijn draailoosnetwerk in eens weg viel en ook alle instelling. en er brande ook geen lampje meer op mijn Netwerkkaart die in die PCI slot zat.
ik heb al een andere netwerk kaart in de zelfde PCI slot gedaan maar er brand ook geen lamp je op die kaart. en hij herkent de kaart ook niet meer die ik er in heb gestoken.

kan een van jullie bevestigen dat mijn PCI slot kapot is of maybe een programmatje pasen waarmee je je PCI sloten kan testen.

Mijn Systeem.
Windows XP Prof.
Asus P5GDC Deluxe
intel 3.40Ghz
1024 Ram DDR

Alvast bedankt

In ander vrij slot zetten!!als er nog 1 vrij is

PS: Kan ook dat je moederbord ergens stuk is

maar dan zou je verwachten dat al mijn PCI sloten het niet meer zouden doen lijkt mij

ah Oke, maar ik heb geen ander slot meer vrij want voor het vrij slot zit mijn VGA
en die kan ik niet weg halen, ikheb geen onboard VGA:confused:

Je kan om te controleren slots ook wisselen,geluids kaart?bijvoorbeeld

Oke, ok dus al mijn geluid het dan niet doet weet ik dat de slot kapot is
(hoop het niet), mare hij deed laast ook al raar kreeg ook geen schrem bij het opstarten kreeg een of andere fout meldign van overclocking failed ff instelling naar normaal laten terug zetten en fixed zou het misschien daarmee te maken kunne hebben en mijn deed pas zo raar nadat mijn netwerk er tussen uit was gefloept.

Dan zou je eerst een Systeem herstel kunnen doen naar een tijd/datum je deze problemen nog niet had

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan