PCI trust ethernet controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jisje

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2004
Bij een van mijn huisgenoten krijg ik het internet niet aan de praat. In het configuratie scherm geeft hij bij overige apparaten aan dat de pci ethernet controller niet geinstalleerd is of iig geen stuurprogramma's. Ik al meerdere stuurprogramma's proberen te installeren maar tevergeefs. Het is een pc op win 98. Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat krijg?

gr Jisje

Toch zul je dan in dit geval het preciese typen moeten weten van de kaart, dan pas kun je de juiste drivers instaleren.
Als je echt geen type kunt vinden, een ethernet controller kost tegenwoordig eigenlijk niets meer, een 15 euro koop je zel al in de pc winkel.
Daar zitten dan de juiste drivers bij.

Dat zal dan de enige optie zijn al heb ik wel gewoon op de site van trust drivers gedownload.
Maar goed het is mijn pc niet dus ik hoef niets te kopen hoef het alleen maar te installeren :)

bedankt iig

gr Jisje

Nee nog niet die jongen heeft nog geen nieuwe ethernetkaart gekocht dus is t ff afwachten.

Heb nog n vraag:
Kan het zijn dat windows ME problemen geeft met internetsnelheid als je op een netwerk zit met router en switch?

gr jiska

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan