PCIe 3.0 in PCIe 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Past een PCIe 3.0 videokaart in een PCIe 2.0 x16?
Zodat ik na een jaar of 2 kan upgraden, wNt er zit geen PCIe 3.0 op mijn moederbord.

Mvg,
GamerTom

Hoi,

Kan de MSI N750 1GD5/OC BF3 of BF4 op ultra spelen? Dit is alvast info voor als ik mijn pc wil gaan upgraden.

Mvg,
GamerTom

oooo dat is mooi. Dan weet ik zeker dat ik alle andere games die ik heb wel kan spelen. Bedankt :)

En als ik nou 2 van deze videokaarten koop en ik wil meerdere beeldschermen. Moet ik dan ook een betere voeding hebben? of moet ik zo'n bruggetje kopen zodat ze samen kunnen werken? Ik heb nu een 430 watt voeding.

Deze kaart kan niet samenwerken met een tweede kaart want daar heeft hij geen aansluiting voor en deze kaart ondersteund al 3 beeldschermen. Maar als je toch nog een tweede kaart wil kopen zou ik een 500 watt voeding aanraden. Al heeft een tweede kaart niet veel zin in dit geval lijkt mij.

Maar als ik nou 3 beeldschermen aansluit moet ik dan ook de game op een lagere resolutie doen? Dus ipv High video settings naar Medium of Low?

Ja, je zult battlefield 3 niet eens op low kunnen spelen met 3 beeldschermen. Minecraft zou mischien wel lukken

En ligt het eraan wat voor beeldschermen het zijn? want ik zie nu op marktplaats iemand die 3x LG Flatron e2442 voor €200,- Kan ik dan ook nog 3 beeldschermen doen of moet ik de resolutie dan nog meer verlagen?

Resolutie heeft niks met low en high te maken. Resolutie is het aantal pixels dat er in je beeldscherm zitten. De gtx 750 is niet een kaart die echt bedoelt is om mee op drie schermen te gamen maar hij zal,dingen op low wel kunnen draaien.

ja dat weet ik. ik kon geen andere benaming vinden voor dat low en high. Is er dan wel een kaart voor ongeveer €100,- die 3 schermen aankan? 3 schermen is niet echt nodig, maar het is wel heel gaaf.

Hij kan wel 3 schermen aan, maar hij zal,simpelweg geen tot bijna geen games op 3 schermen tegelijk kunnen draaien.

Laatst bewerkt:
En kan de MSI N750Ti TF 2GD5/OC dit wel aan? Dat is een andere optie. Ik vraag nog even wat het budget is en dan weet ik wat ik kan doen. En heb ik dan ook een betere voeding nodig ipv 430 watt?

Laatst bewerkt:
Minecraft enzo zal wel lukken, maar zwaardere games niet. Daar hebben zelfs de duurdere kaarten moeite mee. De gtx 750 ti heeft net zoveel stroom als de gtx 750 nodig.

Dus je kunt het niet op drie schermen spelen. Er zijn mensen met drie videokaarten van 400 euro en die kunnen het net. Dus minecraft zal nog lukken op drie schermen, maar niks meer.

Dat is goed. Het was ook maar een idee. En wat vind je van de pc samenstelling die ik heb gebouwd? Ik heb gevraagd en het budget is tussen de €600,- en €700,- Dus het liefst niet lager en niet hoger. Als je nog wat kunt toevoegen of veranderen dan moet je dat vooral doen, want dat zou wel fijn zijn. Mijn ouders betalen €300,- en ik de rest.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan