PCM newsagent cd-rom, onderzetter of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik ben een beetje mijn cd's aan het dooorspitten wat misschien weg kan.

Ik kwam PCM newsagent tegen en vraag mij af of dit een onderzetter of frisbee moet worden of dat die de moeite is om te bewaren.

Iemand enig idee?

Ik ken het prog niet maar voor mijn part mag het in de vuilbak :D je kan alles sparen... maar zet die cdtjes gewoon op een spin en dan neemt dat niet zoveel plaats in... of heb je werkelijk zoveel cd's?

nou dat valt wel mee, maar soms moet je ook wel eens wat opruimen en als je dan voor de zoveelse keer dat ongebruikte cd-tje tegen komt, dan zit ik mij af te vragen wat ik er mee moet. Ik weet eigenlijk niet eens wat het is, nou ja, iets met nieuws dan, maar verder?!?!?!

Het CD-tje zat ooit bij een PCM blaadje uit 1996.

newsagent is een Usenet client (nieuwsgroepen) dus als je daar nooit op komt heb je er weer een onderzetter bij.

Usenet bestaat uit enkele duizenden nieuwsgroepen over allerlei onderwerpen, van auto tot zwembad, van OS/2 tot Linux enzovoorts. Door je aan te melden voor een bepaalde groep (stelt niets voor hoor dat aanmelden, is gewoon in het programma aangeven dat je berichten van een bepaalde groep wilt lezen) kun je ellelange discussie volgen. Er zijn ook nieuwsgroepen met binaries, daar kun je complete films downloaden.

Ja, free agent die gebruik ik ook om dingen af te halen op de nieuwsgroepen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan