pctv fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjan99

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Berichten
852
Hallo,

Ik heb een Pinnacle pctv rave tv-kaart. Als ik het programma opstart krijg ik de fout:
U was bezig met een bewerking Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Als ik de pctv-assistent draai (test van het apparaat) doet ie het weer en als ik hem dan weer aflsuit en weer opstart geeft hij de fout weer en moet ik weer de assistent draaien. Ik heb hem al geprobeert verwijdert en opnieuw geinstaleerd en ook een update maar heeft niets geholpen. Wie heeft een oplossing?
 
Arjan goedenavond Frits hier
Ik heb ook met dit probleem gezeten.
Het volgende heb ik toen gedaan.
De printplaat verwijderd en alle software gedelaed.
Op de site van pinnacle staat een programmatje op het register te schonen deze heb ik uitgevoerd.
daarna de pc opgestart 2x en als vogt de software opnieuw geinstalleerd.
alles bleek naar behoren te functioneren.

gr. Frits
 
Oke bedankt,

Maar moet de printplaat echt verwijdert worden kan ik het apparaat niet uitschakelen?
 
Ja want hij moet harwarematig niet meer herkenbaar zijn.op een of andere manier blijft ms altijd nog de hardware herkennen.
wanneer hij weer opnieuw geplaats is komt de mededeling PCI nieuwe harware gevonden deze moet je dan installeren.
gr. frits
 
Ik heb precies gedaan wat u zei maar het heeft niets geholpen of heb ik toch wat verkeerd gedaan?
Ik heb de software verwijdert+programma gedraait> kaart eruit>opgestart software geinstaleert>kaart erin
 
arjan helaas na alles te hebben verwijderd moet je de pc opstarten zonder kaart daarna weer de pc uitzetten zodat het register de kaart niet meer ziet .
als dat gebeurt is dan de registercleaner draaien alleen voor pctv kaart natuurlijk kaart opnieuw plaatsen en opnieuw opstarten en drivers voor de kaart installeren en kijken of de hardware geinstalleerd is daarna de software installeren.
gr. frits
 
Oke ik zal dit gaan proberen. Dus:

1.alles verwijderen
2.kaart eruithalen
3,computer zonder kaart opstarten en dat programma draaien (regdelete).
4.kaart erin stoppen+software installeren.

Jij hebt het eerst over de drivers maar bij mij zitten de drivers bij de software. Dat doe ik dus tegelijk.
 
HEEEL ERG bedankt ik heb het nog een keer gedaan en het heeft geholpen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan