PCTV-kaart (RAVE) neemt niet goed op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetbalgoals

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2004
Hallo mensen,

Ik heb een groot probleem met mijn tv kaart,
Ik heb een tvkaart gekocht 2 jaar geleden, en sinds het begin doet ie het al niet goed en telkens online hulp gevraagd, gebeld.. alles gebrobeert maar ze antwoorden niet, of ze antwoorden in het engels met een of andere vage oplossing die niet blijkt te werken.
De laatste oplossing die ze gaven was een hotfix aanvragen bij Microsoft, die heb ik aangevraagd en het leek alsof die werkte, maar nu weer een week later doet ie het weer niet.
Dit is het probleem:
Als ik opneem met de tvkaart speelt het filmpje versneld af, sommige gedeeltes gaan veelste snel terwijl het geluid op normaal tempo doorblijft gaan.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik heb mijn tv-kaart hard nodig...:confused:

Groetjes Niels

Verwijder alle software van dat programma wat je kan vinden op je harde schijf, ook uit register!Zet de kaart in een ander PCI slot (heb je dat niet wissel dan met andere kaart) en installeer je software opnieuw!! 9 van de 10 dat het weer werkt.

Geplaatst door BANDIT123
Verwijder alle software van dat programma wat je kan vinden op je harde schijf, ook uit register!Zet de kaart in een ander PCI slot (heb je dat niet wissel dan met andere kaart) en installeer je software opnieuw!! 9 van de 10 dat het weer werkt.
Thanx dat is een goeie tip!
Maar hoe kan ik de registerdingen weghalen?:o

Ik heb de drivers allemaal verwijdert, programmas, registeritems alles wat ook maar iets met pinnacle te maken had. En de tvkaart in een ander slot gedaan.. maar het werkt niet :confused:

Mischien dat het dan iets te maken heeft met de compressie? In de help-file staat dat je bij de video-opname tussen 5 compressies kan kiezen:
MPEG1
MPEG2
MPEG2-L
DV
mino XL
Bij mij staan echter alleen maar 2:
MPEG1 AVI
Miro XL

Kan ik op een of andere manier hier een compressie aan toe voegen?

Groetjes Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan