PCTV kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende keer

Om 21:21 uur zeg ik dat je bij audio de bron kunt instellen.

En kijk dat blijkt de goede tip te zijn.

Maar niet op reageren hoor, dat is zonde, dan is het veel te snel opgelost.
 
Ok

Toch blij dat ik je kon helpen.

Nu nog die van mij aan de praat krijgen. Mijn PVTV pro doet het wel, maar deze van 20 euro wil nog niet echt bij mij.

Ik ben bang dat het komt omdat er eerst die PCTV pro op zat. Pinnacle laat onverwijderbare rommel achter in je register, triest maar waar.

Eric.
 
ik had ook net over die PCTV van 20 €, drivers die erbij zaten kon ik niet gebruiken, ik heb eerst andere drivers gedownload en geinstalleerd en dan pas kaart geinstalleerd en PCTV Vision
 
Re: Ok

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Toch blij dat ik je kon helpen.

Nu nog die van mij aan de praat krijgen. Mijn PVTV pro doet het wel, maar deze van 20 euro wil nog niet echt bij mij.

Ik ben bang dat het komt omdat er eerst die PCTV pro op zat. Pinnacle laat onverwijderbare rommel achter in je register, triest maar waar.

Eric.

Dat wordt dan handmatig in Register alles van Pinaccle verwijderen, en vergeet je ook niet in COMMON files enz.
Weet het is een heel gezoek!!!
 
ik kan link niet zo vinden maar die driver heb ik nog, die kan ik je zenden (528 kb)
 
Sorry Folks

Had hem zelf al gevonden op pinnaclesys.

Wat ik wel gek vind is dat je op pinnaclesys eerst je moet aanmelden. Is dat bij softpedia dan niet ?

En het staat er duidelijk, is een patch voor SP2 en die heb ik dus.

Eric.

P.S. Zo zie je maar zo help je elkaar.
 
bij softpedia kan je driver/patch zo downloaden, zonder aanmeldingen.

success
 
Kan ik ook

Maar niet zonder mijn e-mailadres te geven waarmee ik destijds mee heb aangemeld.

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan