PCTV Remote Pinnacle afstandsbediening

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorrit1974

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Hallo,

Ik heb problemen met mijn afstandsbediening van Pinnacle.

Ik ben in het bezit van een prima werkende Pinnacle 150e tv kaart, maar mijn afstandsbediening die normaal gesproken via PCTV Remote zou moeten werken werkt niet.

Het icoontje blijft doorgekruist staan in mijn taakbalk en krijg hem met geen mogelijkheid werkend.

Ik kan wel via toestenbord de tv-kaart besturen maar niet via de afstandbediening

Wie kan mij helpen ..?

Welkom op Helpmij.

Je vraag is verplaatst naar een geschiktere sectie. (Hardware ---> Overige).

Hallo,

Ik heb problemen met mijn afstandsbediening van Pinnacle.

Ik ben in het bezit van een prima werkende Pinnacle 150e tv kaart, maar mijn afstandsbediening die normaal gesproken via PCTV Remote zou moeten werken werkt niet.

Het icoontje blijft doorgekruist staan in mijn taakbalk en krijg hem met geen mogelijkheid werkend.

Ik kan wel via toestenbord de tv-kaart besturen maar niet via de afstandbediening

Wie kan mij helpen ..?

Had je de com poort al getest? rechtermuisklik op het icoontje, configuratie, etc.
En ook de ontvanger wel aan de com poort gehangen?

Had je de com poort al getest? rechtermuisklik op het icoontje, configuratie, etc.
En ook de ontvanger wel aan de com poort gehangen?

alles gaat via Infrarood dus ik neem aan dat ik niet iets hoef te doen aan de com-poort

Het is een externe tv kaart (via usb) die zou moeten matchen met mijn afstandsbediening. Ik heb zelf het idee dat het een software-matig probleem is. Na het installeren van nieuwe software Pinnacle TVCenterPro4.70 werkt mijn tv kaart uitstekend maar die pctv remote dus niet. Blijft uitgeschakeld staan. Dus voordat ik ook maar iets met mijn afstandsbediening moet doen zal eerst dat icoontje niet doorkruist moeten zijn ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan