Pctv Vision

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweet

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
hoi ik heb onlangs de pctv rave kaart van pinnacle gekocht en nu probeer ik hem te installeren en tv te bekijken op de pc. ik heb een amd xp 2000, gkaart nvidia geforce4 mx440, nu open en run ikhet prog pctv vision en dan vraag die om het zoeken van de kanalen, hij vindt er maar 13 en ik krijg geen beeld van deze kanalen, hoe los ik dit op ?

alvast bedankt

Je moet de kanalen handmatig instellen.

Als je UPC als kabel leverancier hebt, kijk daar dan op de site. Daar staan alle frequentie's op en die moet je dan handmatig in je programma zetten.

Geen beeld? Heb je het niet op S-video of composite ingesteld?

oke dankje en nog iets........

nog een vraagje uhm ik krijg wel geluid geen beeld???? hoe kan ik dit oplossen??

ps: hij hoort de kanalen automatisch met naam eigenlijk op te zoeken toch???

Heb het zelf ook gehad en bij mij vondt hij ze ook niet allemaal, heb het allemaal maar handmatig gedaan.

En met het beeld moet je het niet op S-video (super VHS) of composite (normale VCR) zetten, want dan krijg je een blauw scherm!

......

ikkrijg ook geen blauw beeld nou heb ik bij bureaublad display propertties gedaan en dan settings, advanced, geforcemx440,additional properties, overlay controls en dar doe ik de instellingen goed, dan krijg ik full screen en dan wel beeld en geluid, maar dan kom ik niet meer terug op de normale beeldscherm bureaublad, kanale kan ik ook niet zappen??????? help

Je moet het wel in je PCTV Vision instellen.

Als je PCTV opstart, dan zie je links ergens een tangetje staan en daar klik je op en daar stel je alles in.

oke

heren dames hartstikke bedankt love you all het is gelukt, maar had k nog een klein vraagje als jullie tijd hebben? namelijk de zenders krijg ik niet allemaal ik kom uit wateringen uit het west land zuid holland waar kan ik de frequentie van de zenders vinden??

CAI WESTLAND DENK IK

ik woon bij me ouders maar niemand thuis op het moment aan wie ik het vragen kan maar ik denk cai westland

EINDELIJK:)

PEOPLE I LOVE YA, en jullie inspireren mij om mensen hier ook te helpen en er veel aan te doen, eerst had ik zoiets van laat maar, maar nu dankzij jullie ben ik bezig met helpen dank jullie wel.

:):thumb:

You're welcome

We zijn er om elkaar te helpen, nietwaar!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan