PD-Fbestanden zijn pas te lezen na opslaan op pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorien7

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Sinds enige tijd kan ik geen PDF-bestanden meer openen zonder ze eerst op te slaan op de pc. Als ik klik op Openen komt er een venster waar ik het bestand kan opslaan, het opent niet. Ik kan niet kiezen voor Openen met .... wel voor link opslaan, url opslaan, afbeelding opslaan enz. Ik vind het lastig, want ik wil niet alles op mijn pc opslaan, vaak gaat het om een plaatje dat ik in vergroting wil bekijken.
Ik kan bij de instellingen van Google Chrome niets vinden om anders in te stellen.

Doe dit eens:
Acrobat Reader openen - Bewerken - Voorkeuren - Internet - PDF in browser tonen aanvinken.
Daarna testen & wordt als het goed is, de PDF geopend & kan je deze wel bekijken.

Dank voor de reacties. De instelling: "PDF in browser tonen" stond al aangevinkt. Met Foxit lukt het ook niet. Maar bij gebruik van de nieuwe versie van Adobe, in combinatie met IE kan ik de PDF's weer openen zonder opslaan.

Toch gebruik ik liever Chrome, ik kan daar alleen nergens vinden waar ik kan instellen dat PDF's moeten worden geopend en niet direct opgeslagen. Is er misschien nog iemand die weet of dat kan?

Hallo Dorien. Bij mij lukt het zo. Als je de opdrachtknoppen niet ziet, moet je met de cursor naar de rechterbenedenhoek van het browservenster gaan om de knoppen te activeren. :eek:

;)klik hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan