PDA informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Apresskihut

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Hoi 1 ieder,
Graag zou ik wat meer info willen hebben over een PDA.
over bv, het gebruik ervan, is GPS en internet mogelijk, hoe gaat dat in zijn werk, inbellen enzo, dat zal dan zeker een dure hobby zijn.

groetjes rOn

JE kan op de meeste pda's gps van tomtom aansluiten.

Internetten kan ook, maar dit is inderdaad een vrij dure hobbie, omdat je via je mobiele telefoon inbelt (moet je dus wel datakabel of infrarood op je mobiele telefoon hebben).

http://www.pdashop.nl/index.php

wat wil jij gaan doen met jouw pda.
Internetten, kun je veel beter een laptop met b.v. vodafonekaart kopen.
Gps, tom tom kan maar destinator is ook goed. Denk wel even aan de gps ontvanger.
Maar ook voor de laptop is een gps ontvanger en software te koop.

Ik gebruik mijn pda ipaq 4500 alleen maar voor de agenda. Ook ik heb er een gps bijgekocht, maar gebruik ik dat vaak...nee.

Internetten met pda is net zo duur als wap met je mobieltje. Ik heb er een draadloos netwerkkaartje inzitten en zoek soms wel eens van die wifi punten.
Meestal moet je dan een account nemen en dus betalen.

Al met al een pda is leuk maar niet voor de extra's.

Geplaatst door puppie
[

Internetten met pda is net zo duur als wap met je mobieltje.

Internet via pda is niet net zo duur als wap hoor. Bij wap betaal je meetal gewone mobiele telefoonkosten, plus wapkosten, deze wapkosten zijn per pagina, bv bij sommige paginas betaal je 1 euro per dag ofzo. Internetten via je pda en mobiele telefoon betaal je je gsmkosten, evt met toeslag omdat het misschien duurdere telefoonnummers zijn waar je op inbelt voor internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan