swallav
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jul 2007
Ik wil graag een smartphone of pda kopen (wat is overigens tegenwoordig het verschil tussen deze twee?). Deze eisen heb ik:
- fysiek qwerty toetsenboard (ik vind typen via zo'n screen maar niets. je kan niet blind typen)
- wifi (deze moet WPA ondersteunen)
- Camera met minimaal 2 mp (meer is niet echt nodig)
- Windows Mobile 6, 6.1 (wat is hier eigenlijk het verschil tussen (géén symbian))
- Touchscreen (evt, niet vereist maar zou mooi zijn)
- GPS
Mijn budget is maximaal € 300,-. Echter als het er iets boven komt maakt dat ook niet echt heel veel uit. Het uiterlijk maakt me niet heel veel uit. Ik heb wel het liefst een normaal telefoon (dus geen slider of klap-ding). Ik had er 3 gevonden tot nu toe die me wel aanspraken. Zijn deze goed?
De samsung SGH-i780 (klik)
De Hp 914c (bij PDA-shop of coolbue hoe je het wil noemen is hij veel duurder. Elder koste deze pda € 249,-) (klik)
De HTC snap (zelfde verhaal als de Hp maar dan € 289,-) (klik).
Alvast bedankt voor de moeite.
- fysiek qwerty toetsenboard (ik vind typen via zo'n screen maar niets. je kan niet blind typen)
- wifi (deze moet WPA ondersteunen)
- Camera met minimaal 2 mp (meer is niet echt nodig)
- Windows Mobile 6, 6.1 (wat is hier eigenlijk het verschil tussen (géén symbian))
- Touchscreen (evt, niet vereist maar zou mooi zijn)
- GPS
Mijn budget is maximaal € 300,-. Echter als het er iets boven komt maakt dat ook niet echt heel veel uit. Het uiterlijk maakt me niet heel veel uit. Ik heb wel het liefst een normaal telefoon (dus geen slider of klap-ding). Ik had er 3 gevonden tot nu toe die me wel aanspraken. Zijn deze goed?
De samsung SGH-i780 (klik)
De Hp 914c (bij PDA-shop of coolbue hoe je het wil noemen is hij veel duurder. Elder koste deze pda € 249,-) (klik)
De HTC snap (zelfde verhaal als de Hp maar dan € 289,-) (klik).
Alvast bedankt voor de moeite.