PDA op netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Ik heb een iPaq1910 die vroeger keurig synchroniseerde met Outlook.

Sinds een tijdje zit ik hier op een netwerk met een virtuele windowsomgeving die wordt gesimuleerd door het programma Powerfuse. Outlook wordt ook centraal gesimuleerd vanaf de server.

Probleem: windows XP, Office XP en ActiveSync staan nog steeds op mijn pc. Als ik mijn pda aansluit komt er dan ook meteen een melding of ik een partnership wil comfigureren.
Ik weet alleen niet wat er gaat gebeuren als ik dit doe. Ik heb namelijk het idee dat ActiveSync een link gaat maken met de lokale outlook (die dus niet wordt gebruikt).
Dat zou nog niet eens zo het probleem zijn, maar ik maak me meer zorgen over wat er gebeurd als ActiveSync WEL gaat linken met oultlook via powerfuse.

Heeft iemand hier ervaring mee?

zonder zo'n partnership zal jouw pda nooit synchroniseren met je pc. ik heb zelf een SPV, dit is een smartphone van orange. De eerste keer dat ik mijn telefoon aan m'n laptop hing kreeg ik die melding ook. maar er stond wel keurig onder dat als ik dit niet deed ik alleen in mijn telefoon kon kijken, en niet synchroniseren met office!
Dus zet op die partnership!!!:thumb:

Succes!!

Ja... dat snap ik... maar de vraag is... moet ik een lokaal partnership maken, of via de server... en hoe gaat dat met die serversetup?

nou... doe maar een lokaal partnership, lijkt mij makkelijker als je het alleen op je eigen pc / lptop wilt gebruiken, tenzij je niet op een netwerk zit, doe dan maar iene miene mutte,.

Server setup weet ik niks van, sorry

groeten Tha Vink

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan