Pda/tomtom

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrale1

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2005
Goede dag,

Vraagje als ik op mijn asus A620 Tom Tom gebruik werkt dit perfect(met map benelux)
maar soms komt er een groen schem met veel blabla kan accoord klikken of anuleren,
Klik ik accoord dan loopt hij vast klik ik anuleren zegt hij Kan geen kaart vinden,
NU KOPEN!!!! Heb ik een ilegale kaart of een ilegale tomtom versie(Hij is namelijk 2e hands.....De PDA DUS???

DOOR HEM TE RESTORE WERKT HET WEER EVEN WEL!!!!!!!!!!!!!!!!:evil:

Is er iemand met een zinnig antwoord.........IK sta er open voor!!!!!!!!!!!!!:thumb:

BVD :D

Wat houdt het blabla verhaal in, misschien makkelijk om even te vertellen wat er op je scherm komt te staan.

Ik denk dat het "blabla verhaal" er over gaat dat je accoord gaat met de voorwaarden van TomTom over het gebruik van deze software.
Dat je PDA regelmatig vastloop kan verschillende oorzaken hebben.
Ik denk dat het beter is om een hard reset te doen op je PDA en TomTom er opnieuw op te zetten met behulp van de cd's van TomTom.
Een hard reset houd in dat je PDA weer hezelfde is als toen hij werd gekocht, dan staat er alleen Windows CE op.
Hoe je op jouw PDA een hard reset moet uitvoeren, moet je maar even kijken in het bijgeleverd boekje of op de website van de fabrikant.

Met vriendelijke groet.

Hallo

Klopt Het blabla zijn de voorwaarde van tom tom.
Ik kan onderaan een kaart kiezen als ik dat doe zegt hij er zijn geen kaarten,terwijl die er wel op staan!!! de andere optie is kaart kopen.Daarom mijn vraag ,zijn de kaarten of de tomtom een ilegale versie??

Bedankt voor eventueele reactie!!!!!!:thumb:

Normaal gezien hoor je de cd's en reg.nummer/serial te hebben van TomTom.
Dan kan je eventueel TomTom en kaarten eens verwijderen en dan nogmaals deze erop zetten met behulp van de cd's.
En of het een ilegale versie is dat kan ik vanaf hier niet zien, mocht je de cd's niet hebben dan ben je eigenlijk ilegaal bezig.

Met vriendelijke groet.

Heb Hem 2de hans gekocht........CD zou ik krijgen.....Niet dus!!

Van daar deze vraag

schrale1 zei:
Heb Hem 2de hans gekocht........CD zou ik krijgen.....Niet dus!!

Van daar deze vraag

Ik zou de verkoper hier toch nog een keer op aanspreken als ik jou was.
Zeker als was afgesproken dat je de PDA en software zou kopen.

Met vriendelijke groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan