Gielleke25
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 feb 2022
Hallo iedereen,
Kan iemand helpen aub?
Vorige maanden ben ik bezig geweest samen met jullie voor het opmaken van ons dartsprogramma in Excel.
Dit werkt de laatste weken perfect!
Nu blijkt dat ik gisteren opmerkt dat het aanmaken van een PDF niet meer lukt en deze een foutcode geeft...
Er zijn geen wijzigen geweest in het programma...
Op het tabblad "Ranglijst" zijn er 2 knoppen voor een PDF te maken (PDF wedstrijdblad en PDF alle wedstrijdbladeren)
PDF wedstrijdblad werkt nog steeds correct.
PDF alle wedstrijdbladeren geeft sinds gisteren ineens een foutmelding... Echter kan ik zelf niet herhalen waar het fout gaat, deze heeft steeds correct gewerkt op mijn computer.
Paswoord voor te het bestand te bewerken is: lokeren
Zie iemand van jullie waar het fout zou kunnen gaan aub?
Van harte bedankt voor jullie tijd hiervoor!
Mvg,
Kan iemand helpen aub?
Vorige maanden ben ik bezig geweest samen met jullie voor het opmaken van ons dartsprogramma in Excel.
Dit werkt de laatste weken perfect!
Nu blijkt dat ik gisteren opmerkt dat het aanmaken van een PDF niet meer lukt en deze een foutcode geeft...
Er zijn geen wijzigen geweest in het programma...
Op het tabblad "Ranglijst" zijn er 2 knoppen voor een PDF te maken (PDF wedstrijdblad en PDF alle wedstrijdbladeren)
PDF wedstrijdblad werkt nog steeds correct.
PDF alle wedstrijdbladeren geeft sinds gisteren ineens een foutmelding... Echter kan ik zelf niet herhalen waar het fout gaat, deze heeft steeds correct gewerkt op mijn computer.
Paswoord voor te het bestand te bewerken is: lokeren
Zie iemand van jullie waar het fout zou kunnen gaan aub?
Van harte bedankt voor jullie tijd hiervoor!
Mvg,