PDF bestand drukt alleen af in zwart-wit met een klein kleurtje

Status
Niet open voor verdere reacties.

pretrller

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2013
hallo

ik kwam er gisteravond achter dat adobe reader alleen in zwart-wit print met een heel klein licht
kleurtje ik heb alles afgezocht op het internet maar ik krijg het niet gefixt graag wat verdere informatie
hier over

Hallo je gaat me toch niet vertellen dat je even het inktniveau niet hebt nagekeken. ;)

Hallo je gaat me toch niet vertellen dat je even het inktniveau (dat kun je volgens mij wel zien) niet hebt nagekeken, of is er iets anders aan de hand. ;)

nee dat is het niet want ik het 2 dagen daarvoor de inkt al vervangen

Dat kleine kleurtje dat is iets wat dan niet goed is. Je. Zou denken dat dan de doorvoer van de inkt niet soepel loopt. Hoe lang had je daarvoor niet meer geprint. ( maanden ) Misschien is de toevoer van inkt gestokt door vastkoeking. In ieder geval is het misschien mogelijk om eerst alle inktjets eruit te halen en te controleren of die nat zijn. (Vochtig) Zit er geen plastic stukje folie meer op de rondjes waar de inkt uitkomt.
Probeer te inktjets rustig te wankelen. Kun je wel zien of er uberhaupt inkt inzit. Zijn het originele of zijn deze van, ik zal het maar zeggen, van de vrachtwagen gevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan