PDF Bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

tramp

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2001
Hallo

Ik heb windows 8,nu heb ik een pdf bestand opgeslagen als,
nu staat ie in mijn documenten maar helaas kan ik dit dxe bestand helaas niet afdrukken,
het afdrukken staat in het grijs,
daar baal ik wel van,
En ik heb dit pdf bestand echt nodig.
Weet iemand hoe ik dit dxe bestandje kan afdukken.

Vriendelijke Groet Jennie.

Waarschijnlijk is ie beveiligd tegen afdrukken.
Kun je hem posten ?
Dan kan ik eens kijken voor je.

Groeten Marcel

Met welk programma open je de PDF, met Adobe Reader ?
Ik kan hem wel gewoon afdrukken hoor, hij is niet beveiligd ofzo tegen afdrukken.

Groeten Marcel

Ik zie alles op die factuur én ik kan 'm afdrukken ook.

Mogelijk moet je een nieuwere versie van Adobe Acrobat Reader installeren (ik gebruik versie 9.5, maar een hogere versie zal er ook wel mee uit de voeten kunnen): link

EDIT: Zelfde informatie als hoogteijling van zojuist.

Tijs.

Hallo Marcel
Ik heb Adobe Reader versie 9.5.Het is alleen die verrekte windows8 die dat pdf dxe bestand opslaat,ik krijg zelfs nog geen Adobe te zien als ik vraag om opslaan als...En als die dxe geopend is en ik klik met mijn rechtermuis erop dan komt eronder een balk tevoorschijn met....zie bijlage2013-09-16-267.jpg

Die balk die je laat zien is gewoon een balk van Windows 8, dus niet van Acrobat Reader.

Dus probeer eens gewoon (met het bestand open) de Ctrl-p toetscombinatie van Afdrukken. Dus niets rechtsklikken...

Tijs.

Hallo Thijs.
Mag ik je bedanken voor deze uitleg...met Ctrl-p is het mij gelukt dank zei jou.
Ik was er zelf niet op gekomen.Als je nog meer tips hebt voor windows8 dan hoor ik het graag.
Jennie.

Ook aan deze kant niks mis mee met die pdf.
Voer de tip van Dnties maar uit, dan komt het wel in orde.:rolleyes:
Oei, aanvaring met topicstarter:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan