Pdf bijlage splitsen zonder opslaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Ik heb een .pdf bijlage ontvangen bestaande uit drie pagina's.
Deze wil ik opsplitsen in 3 aparte bestanden.
Ik heb inmiddels gevonden hoe ik pdf bijlagen kan splitsen, echter hierbij
moet je de bijlage eerst opslaan.

Is er ook een mogelijkheid pdf bijlagen te splitsen zonder deze eerst op te slaan ?

Ik heb een tooltje gevonden, alleen gebruik ik het zelf niet en dientengevolge heb ik het dus ook nog niet eerder gedownload. Ik weet dus niet of de software integer is. Ik heb wel wat rondgeneusd, maar vond geen negatieve berichten. Klik

Kijkend naar de website die het aanbiedt, vermoed ik dat het wel goed zit.

Laatst bewerkt:
:D die 'brandende' vraag had ik willen stellen, maar heb ik niet gesteld omdat ik aannam dat TS er een goede reden voor heeft.

Nu jij er toch over begint :

@han2 : als je idd. de pdf even opslaat en daarna met Word opent (vanaf versie 2013) dan wordt de .pdf als 'normaal' Wordbestand geopend en kun je er alles mee doen wat je lollig vindt. Je krijgt na de open-dubbel-klik alleen van Word een vraag-mededeling-venstertje waarin wordt aangegeven dát de .pdf naar een normaal Wordbestand wordt geconverteerd.

Alledrie bedankt voor jullie reacties.
gast0225 : een tool om te splitsen had ik al, dit was niet het probleem. Maar hierbij moet je dus eerst een bestand opslaan en volgens mij is dat ook zo bij het programma wat jij noemt.
Tecsman en gast0225 : op zich is er niets tegen opslaan. Omdat het originele bestand echter niet bewaard hoeft te blijven vroeg ( dus wat dat betreft ook niet opgeslagen hoeft te worden ) vroeg ik het me alleen af ;).

Ok, helder, maar 'eventjes' opslaan in een mapje, het bestand openen in Word, dan je 'ding doen' en vervolgens even een rechtermuisklik op het oorsponkelijke .pdf bestand in de verkenner om het weer te verwijderen, is toch een actie die minder tijd kost dan de tijd die ik nodig had om de tekst te typen die ik hier nu heb getypt?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan