PDF dubbelzijdig printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dzaany

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2010
Als ik het pdf-bestand open, en dan de print opties voor me pak. Stel ik alles zo in dat hij in theorie dubbelzijdig zou moeten printen. Maar toch doet mijn printer dit niet. Hij trekt hem wel terug, en doet alsof hij nog een keer print, maar er komt nog steeds alleen de eerst pagina uit. Dus ik moet hem zegmaar handmatig dubbelzijdig uitprinten. En dat is eigenlijk niet wat ik wil. Kost me te veel tijd.
Groet,
Daniëlle

@MegaSaxon
Puur enkel en alleen de eerste pagina. Ik had laatst een bestandje daar stonden dan 2 pagina's op 1 vel. En intotaal waren het zo 10 pagina's dus 5 vellen. Hij printe toen alleen de eerste uit. Dus pagina 1 en 2, vel 1.

@ Haaren101
Pff, daar vraag je me wat. en MK nogwat, Ik weet het niet uit mn hoofd. Hij staat op kantoor en ik ben nu thuis. Ik zal morgen gelijk een bericht hier plaatsen welk merk het is zodra ik op kantoor ben.

@Haaren101
Het is een Kyocera KM-C2525E KX

Laatst bewerkt:
Ik heb de handleiding hier ook, maar ik wordt er niet veel wijzer van. Iig bedankt voor de hulp.

Tjah, dat is de oplossing. Binnen nu en 7 werkuren komt er een monteur. Hij doet nu nl niets meer :-D
Iig bedankt voor het meedenken!
Groet,
Daniëlle

De oplossing was vrij simpel. Bij het menu start --> Printers en faxaparaten. Daar moest de instelling (bij eigenschappen) veranderd worden van KPDL naar PCL 5c.
Nu doet hij het wel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan