pdf eigenschappen veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackeagle67

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Berichten
158
Mijn vraag luid:

Hoe kan het dat ik op een externe schijf de eigenschappen van een pdf niet kan veranderen/bekijken terwijl het op een locale schijf wel kan?

Ik heb op meerdere manieren geprobeerd de eigenschappen van een pdf te veranderen op mijn externe schijf. rechtermuis knop, in het pdf bestand eigenschappen weizigen maar het lukt niet. Nou is dit natuurlijk geen ramp maar ik zou wel graag weten hoe dit komt. Het lijkt iets met rechten te zijn maar ik vind zo geen rechten die op die schijf van toepassing zijn.

Heeft iemand een idee/suggestie?

alvast bedankt
 
dit heeft te maken met het fijt dat een externe harde schijf een slave is.
dit houd in dat je niet altijd gelijk de rechten heb in die schijf.
moet je even veranderen, rechtermuis knop op schijf en dan eigenschappen.
 
Bestandsindeling

Dit heeft te maken met de bestandsindeling van je schijf die waarschijnlijk de FAT-indeling heeft,daardoor zie je ook geen Tab "beveiliging".Maar wat zou je dan evt. willen veranderen via eigenschappen?
Wat je evt.zou kunnen doen is de schijf converteren naar NTFS-Filesystem. (handleiding hier)
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Dit heeft te maken met de bestandsindeling van je schijf die waarschijnlijk de FAT-indeling heeft,daardoor zie je ook geen Tab "beveiliging".Maar wat zou je dan evt. willen veranderen via eigenschappen?
Wat je evt.zou kunnen doen is de schijf converteren naar NTFS-Filesystem. (handleiding hier)
Succes.

Nou ik heb soms bestanden met een erg onduidelijke naam en kan daar dus niet direct aan zien wat in dat bestand staat. Ik wou dus een omschrijving plaatsen bij het bestand maar dit kon ik niet.
Maar idd op een schijf met FAT32 indeling kan ik de omschrijving niet aanpassen en op een NTFS schijf wel. Hartelijk dank hiervoor.
Dit was wel vreselijk eenvoudig maar ik zou er niet op zijn gekomen. Ik had het ergens gezocht op rechten :confused:.

Mik Zjegger Hartelijk bedankt en Megabyter jij ook voor het meedenken :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan