De zakelijke software die wij gebruiken kent een functionaliteit om documenten automatisch in PDF-formaat te mailen. Deze functie is toegespitst op Microsoft Outlook, maar dat gebruiken wij om verschillende redenen niet.
In plaats daarvan draaien we Thunderbird. Helaas werkt de mail-integratie van de software daarmee niet samen. Alternatief is om het PDF-document op te slaan en handmatig aan een e-mail toe te voegen.
Mozilla staat bekend om add-ons, maar Google heeft mij nog niet kunnen helpen. Is er bijvoorbeeld een add-on voor Thunderbird, die zich in Windows als een printer installeert? Dan kunnen we via die virtuele printer rechtstreeks naar Thunderbird printen.
In plaats daarvan draaien we Thunderbird. Helaas werkt de mail-integratie van de software daarmee niet samen. Alternatief is om het PDF-document op te slaan en handmatig aan een e-mail toe te voegen.
Mozilla staat bekend om add-ons, maar Google heeft mij nog niet kunnen helpen. Is er bijvoorbeeld een add-on voor Thunderbird, die zich in Windows als een printer installeert? Dan kunnen we via die virtuele printer rechtstreeks naar Thunderbird printen.