Dag forumleden,
Ik ben volledig nieuw hier en hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze uitdaging:
Graag zou ik een specifieke tabel/waarde uit een PDF willen invoegen in excel. Nu weet ik dat dit kan via "gegevens importeren uit bestand" maar mijn vraag is hoe ik het voor elkaar krijg om uit een PDF bestand met 100 dezelfde pagina's onder elkaar exact hetzelfde veld/tabel in excel te importeren zonder dat ik voor elk blad moet aanvinken welke tabel excel moet gaan importeren. Na importen van 1 PDF maakt excel namelijk 13 velden/regels aan die ik kan aanvinken, waarvan ik er dus maar 1 nodig heb.
Ik hoop dat het mogelijk is dat ik kan aangeven dat excel van elke pagina dezelfde tabel importeerd/inleest zodat ik in 1 excel 100 tabellen kan samenvoegen om een helder overzicht te krijgen.
Alvast dank voor het meedenken en de reacties!
Joris
Ik ben volledig nieuw hier en hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze uitdaging:
Graag zou ik een specifieke tabel/waarde uit een PDF willen invoegen in excel. Nu weet ik dat dit kan via "gegevens importeren uit bestand" maar mijn vraag is hoe ik het voor elkaar krijg om uit een PDF bestand met 100 dezelfde pagina's onder elkaar exact hetzelfde veld/tabel in excel te importeren zonder dat ik voor elk blad moet aanvinken welke tabel excel moet gaan importeren. Na importen van 1 PDF maakt excel namelijk 13 velden/regels aan die ik kan aanvinken, waarvan ik er dus maar 1 nodig heb.
Ik hoop dat het mogelijk is dat ik kan aangeven dat excel van elke pagina dezelfde tabel importeerd/inleest zodat ik in 1 excel 100 tabellen kan samenvoegen om een helder overzicht te krijgen.
Alvast dank voor het meedenken en de reacties!
Joris