PDF in I.E. 9 32bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyInge

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Berichten
20
Hoi,

Heb het volgende probleem.
Als ik online een rekening wil openen (PHP bestand) dan wil hij deze niet meer openen.
Voorheen helemaal geen problemen mee gehad.
Heb ook de I.E. versie niet veranderd.

Iemand idee hoe dit kan en hoe die op te lossen?

Alvast bedankt!

Gr. Roy
 
Online rekening van Vodafone.
Op hun site staat een link naar de rekening en die wordt geopend door Adobe Reader ofwel PHP bestand.
 
PDF, niet PHP, da's nogal een groot verschil...
 
Oops ... :eek:

Sla even gruwelijk een flater... ja bedoel inderdaad PDF EXCUUS !!!!!
 
Oke even opnieuw:

Heb de nieuwste versie van adobe reader maar als ik een PDF bestand wil openen aan de hand van een link op een website kan ik deze niet meer openen.
Dit was voorheen geen probleem en ineens zonder wijziging van versie van I.E. is het wel niet meer mogelijk!

HELP?!?!

Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
 
Oke Roy , goed zo. We gaan even verder. Heb je nog een andre browser, bijvoorbeeld firefox of Goolgle chrome. Dan probeer het daar eens mee. Anders moet je eens proberen om Internet explorer opnieuw in te stellen.
 
He

Ben absoluut geen fan van Google Chrome en ook niet van Firefox.
Hoe moet ik Internet Explorer anders instellen?
Heb de instellingen na gekeken maar kan nergens iets terug vinden over PDF of iets dergelijks...?
 
Nee dat hoeft niet IE 9 is oke. PDF Reader is een aparte download van adobe. Maar die heb je al ginstalleerd en je kunt geen PDF openen begrijp ik dus.

Je moet toch echt deze hebben. Klik Vink wel iets uit bij die download uit anders installeer je google toolbar.

Lukt het niet dan gaan we weer verder.

Dit is een lichtgewicht reader van foxit. die doet het altijd begreep ik. Maar dat terzijde. Klik
 
Sorry voor de erg late reactie.
Druk gehad.
Maar bovenstaande oplossingen hebben niks geholpen.
Niet met Adobe Reader X en ook niet met Foxit Reader :(

HELP HELP!!!
 
Oh oke niet erg.

Probeer eens of het resetten van Internet explorer helpt. Ga naar menu, extra, internetopties, tab Geavanceerd, knop opnieuw instellen.
 
WOOHOO!!!!
Dankjewel die oplossing heeft gewerkt!
Kei bedankt voor de hulp!
De simpelste oplossing heeft geholpen!
TOP !
 
Ik bemerk dat royinge nu heel blij zijn. Dat is heel mooi. Bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:;) En heel graag gedaan.
 
Bericht verplaatst van "Browsers" naar "Browsers > Microsoft Internet Explorer" en verwarring uit titel gehaald ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan