PDF in outlook 2007!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakey

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
Berichten
74
Goedemiddag,

Ik wil graag een pdf bestand in een e-mail zetten, maar dan niet als bijlage maar als je de e-mail opent, je gelijk de pdf te zien krijgt in het bericht. Weet iemand hoe dit kan en/of dit eventueel wel kan?

Ik gebruik Outlook 2007

Mijn dank!
Jacco
 
Zo.

Wat je ziet is een door mij gestuurde mail met een pdf (in het leesvenster van Outlook 2007) aan mijzelf.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    68,2 KB · Weergaven: 86
Laatst bewerkt:
In het bericht invoegen , net of het erin geplakt is.
Nieuw bericht > Kies voor invoegen, klik op bijlage (attachment) en met bladeren kun je dan de gewenste afbeelding gaan zoeken die je in het bericht wil plakken.
Je zal wel kwaliteitsverlies hebben als je een screenshot maakt van een PDF document.
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet echt, wat je in de door mij geplaatste bijlage ziet is puike kwaliteit en niet minder dan het origineel.
 
Oke,oke. Maar er is er geen betere optie dan? lijkt me raar dat je met printscreen moet gaan werken, aangezien ik wel eens vaker mailtjes kreeg met daar in een pdf en die zag je dan in het bericht zelf, dat was geen printscreen
 
Phoe ja, daar vraag je me wat, kan het als link dan op de 1 of andere manier? Het moet netjes overkomen namenlijk, het is voor mijn eigen zaak namenlijk.
 
Je kan het PDF document ook uploaden naar een server waar je een domeinnaam hebt voor je zaak.
Je stuurt je klanten een e-mailje met de link waar het PDF document kan gedownload of bekeken worden.
En dan zit het PDF document niet meer als bijlage in het e-mail bericht , maar als link.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan