PDF invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dollie

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Hallo,

Waarschijnlijk een simpele vraag met hopelijk een net zo simpele oplossing: hoe voeg ik een PDF bestand in op mijn site?

Hoi,

1. Handleiding HTML - Hyperlinks - Downloaden bestand •
...<A HREF="bestand.zip">Download bestand</A> Wanneer het te downloaden bestand zich in een andere directory bevindt, dan hanteer je de regels die bij de...
...<A HREF="../pub/bestand.zip">Download bestand</A> Als het bestand zich op een FTP-server bevindt, dan heeft de link bijvoorbeeld de volgende opbouw:...
...<A HREF="ftp://ftp.domein.nl/pub/bestand.zip">Download bestand</A> Als je de naam van het bestand weglaat, krijgt de bezoeker een lijst te zien met...
37% Sat, 03 Jun 2006 22:53:04 GMT http://www.handleidinghtml.nl/html/hyperlinks/...

twee goedbedoelde reacties maar het werkt niet.

Er naar linken lukt niet en de aangegeven link naar de handliding werkt niet ( ik ben niet gemachtigd om de pagina te bekijken)

Normaal zou ik denken als ik link naar een pdf bestand dat adobe zou openen maar dat gebeurd niet????

link naar PDF

Beste Dolly,
Zet het pdf-bestand in dezelfde map als de pagina waarop de link naar de pdf staat. Op de pagina maak je de link naar het pdf-bestand met als target 'blanc', zodat ie op een verse pagina start.
Vervolgens ga je de pagina uploaden include inpendent files. Dan ga je het pfd-bestand ook nog apart uploaden. Dan moet het volgens mij lukken.
Ik wens je veel succes

voorbeeld :
HTML:
<a href="mijnpdffile.pdf" target="blank">mijn pdf file</a>

Greetz : Jer:cool:en.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan