pdf invullen Adobe Acrobat 5.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gatos

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2002
Help
Eindelijk het progje adult password recovery gevonden.
Nu werkt het invullen niet zoals het hoort.

Wie weet er veel van acrobat 5.0 en kan mij helpen
ik voeg twee kleine documentjes bij ( PDF) 1 zoals ik het wil hebben ( invulbaar )en de andere is dus niet invulbaar maar zou ik ook heel graag invullen.

Als dit lukt en of gaat zou ik graag weten hoe want ik heb met meer documenen het zelfde probleem. Zoals het document al doet vermoeden moet het naar Australie. Als ik dit kan mailen scheeld dit een stuk.

Ik heb adbobe acrobat reader 5.1 en adobe acrobat 5.0 en adobe acrobat distiller 5.0 deze laatste weet ik ook niet wat het doet maar goed zit bij acrobat 5.0.

Ik ben erg dankbaar als iemand mij hiermee kan helpen!

Groeten Stef!

toevoegen van documentje! lukt zelfs niet!

het zit me niet mee vandaag ..... zal wel het stoppen met roken zijn .... ik probeer een zipfiletje van 300 KB (307.200 bytes) toe te voegen. En op een of andere manier zie ik ze dus niet teug in het document?
Nou nog 1 keer .. ik moet echt gaan slapen morgen weer vroeg werken....
Als iemand denkt te kunnen helpen stuur ik het graag toe

Groeten en weltrusten...
kind regards stef

bijlage

Geplaatst door tazman
bijlage mogen ook niet groter zijn dan 100 kb ;)

Gezien de bijlage dus niet groter mag zijn dan 100 kb zou ik het graag iemand die het denkt te kunnen oplossen toesturen?

Je mag ook mij een mail sturen zodat ik die kan terugsturen s_vos50@hotmail.com

bvd

stef

moet het perse een pdf'je blijven of mag het ook een Word2000 bestand worden?

Ik weet overigens niet zeker of ik je probleem goed begrijp.....

jouw probleem is het feit dat je een PDF bestand niet kunt bewerken of anderszins fratsen mee kan uithalen ?

Als dat het geval is en het formulier heeft een letterpuntgrootte van meer dan 9 EN het mag naar een Word bestand geconverteerd worden, dan kan ik je wel helpen.

Ik heb namelijk het "geluk" om te beschikken over een vrij duur tekstscanpogramma dat een willekeurige tekst voor 95% foutloos naar Word converteert (al dan niet met eventuele plaatjes / tekeningen). Als dit eenmaal is gedaan, dan is de "beer natuurlijk los" en kan je alles met de tekst doen wat je maar wilt.

Laatst bewerkt:
Ik schrok mij rot toen ik hem opende ;) :D :D :D , heeeel erg veel pagina's............. terwijl ik een beeld had van 1 of 2 velletjes.

Ik heb een willekeurige pagina bewerkt met het progje waar ik het over had. (zie bijlage) Zoals je kunt zien, heeft het progje, op een enkel klein onvolkomenheidje na, de tekst keurig netjes naar Word omgezet.

Als jouw vraag over een formulier van 1 of 2 velletjes had gegaan, had ik deze met pleizier voor je omgezet naar Word, maar >20 velletjes wordt mij toch net even te gortig, of begrijp ik uit jouw laatste bericht dat het probleem reeds is opgelost ? (Vanuit het WWW het bestand stukje voor stukje selecteren en in Word plakken.........) ?

Bijlagen

ah, ik vat 'm nu helemaal. (Als ik in kleur had gewerkt en een half uur met dat ene vel had gestoeid, waren de hokjes ook wel weer terug gekomen. Het ging mij er nu even om jou te laten zien dat het oorspronkelijke PDF formulier heel simpel naar een .doc bestand om te bouwen is. Daarna nog even nabewerken om de mooie invulvierkantjes terug te krijgen en volia. Alleen............ het document bestaat uit zo'n 25 pagina's geloof ik en als je een minuut of 30 uittrekt per pagina, dan zit je al gauw aan 12 uur werk vast................... :(

Jij schrijft dat je hem niet kan mailen, welnu ik heb goed nieuws voor je !!!

Je kan hem WEL mailen:

http://bbs.clubplanet.com/showthread.php?threadid=46568

en nu maar hopen dat hij deze site ook nog steeds "uitluistert" ;) :D

Ik zoek nog even wat verder voor je.

Noiseboy is een bezig mannetje op diverse forums. Als je op zijn nickname laat zoeken komen er nogal wat "hits".

Als m'n vorige posting niets oplevert dan tik in Google zijn nickname maar eens in. Er komen zo links en rechts wat linkjes naar "Noiseboy".

Suc6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan