• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

PDF maken van verschillende worksheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

w.antonissen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Hoi,

We werken met een facturatie in Excel.:thumb:
Iedere sheet is een factuur.
Nu zou ik graag automatisch pdf's maken met acrobat pdf creator.
Elke worksheet moet een apparte pdf worden met als naam de naam van de worksheet. :o

kan iemand me hierbij helpen ?

bedankt

Walter

ik krijg met CutePDF Writer inderdaad een pdf per sheet maar het gaat hier over honderden pagina's met elk een unieke naam, graag zou ik een methode hebben welk automatisch een naam geeft aan het pdf document met de naam die in de worksheet is weggeschreven.
Is dit ook mogelijk met CutePDF Writer ?

Het moet mogelijk zijn, maar dan moet ik even op mijn werk (a.s. maandag) kijken, tenzij iemand al een reactie voor je heeft, zo niet, post ik die maandag hier.

Het is wel mogelijk de sheet pagina per pagina op te slaan d.m.v. CutePDF, helaas moet het beestje wel handmatig een een naam krijgen, dus je moet per sheet een naam zelf invoeren. Dit kan (voor zover ik weet) niet geautomatiseerd met deze applicatie.

Bjorn, start je eigen vraag en hijack niet die van iemand anders.

Hi,

In de nieuwe versie (Excel 2007) die gelanceerd wordt in Januari 2007 kan er sowieso opgeslagen worden als PDF-file. :thumb:
Maar daar ben je nu natuurlijk niet echt veel mee. :mad:

Misschien dat je nog ergens de beta-versie kunt vinden ?
Volgens mij bestaat er geen "gratis" manier om dit te doen.

Joske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan