PDF maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Hallo helpmijers, ik wil een bestand naar een drukkerij uploaden: ze vragen om een PDF bestand en ik weet niet hoe ik een PDF kan maken. Wie kan mij op weg helpen?
Alvast bedankt groetjes KLM

Welke versie van Word heb je? 2010 kun je het bestand als PDF opslaan, direct vanuit Word.

En vanuit Word 2007 kun je ook als PDF opslaan ...

Even off-topic

Ik ken dat soort verzoeken van drukkerijen, maar meestal gaat het dan om images.

Ht is me een raadsel dat deze professionele ondernemingen klanten opschepen met dit soort technische toestanden.
Als ik een Word-document opstuur moet een drukkerij toch in no time een pdf-bestand daarvan kunnen maken. Die kunnen ze dan altijd nog even terugmailen voor controle door de klant.

Nog even los van het feit dat er niet zoiets is als één pdf format, maar dat meerdere formats zijn, waarvan niet elke voldoet aan bijvoorbeeld de webrichtlijnen.
En dat zou dan weer een moeilijkheid kunnen zijn wanneer een design-bureau zich schuldig maakt aan hetzelfde klantonvriendelijke gedrag.

Pdf

Yessss het is gelukt.:thumb:vriendelijk bedankt voor jullie hulp, groetjes KLM

Laatst bewerkt:
Zeg er ook even bij hoe je het hebt opgelost; nu steekt (buiten jou) niemand er iets van op :)

Pdf

Zeg er ook even bij hoe je het hebt opgelost; nu steekt (buiten jou) niemand er iets van op :)

De oplossing: zoals Crash en Whittey hebben geschreven (zie boven), gewoon in words opslaan als PDF. Met vriendelijke groet KLM:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan