MegaSaxon
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 apr 2006
- Berichten
- 357
In bijgesloten PDF-bestand staan een aantal tabellen die ik graag in Excel zou zien.
In Excel wil ik ze dan graag gesorteerd hebben op de artikelnummers (de 7cijferige nummers) in kolom A.
De andere kenmerken van deze artikelen in de kolommen ernaast. Dus in kolom B de lengte, in kolom C de dikte enz. Zie bijgevoegd Excel-bestand.
In het originele PDF-bestand staan 45 pagina's met tabellen en tekst.
Bestaat er een mogelijkheid om dit op een eenvoudige manier te doen? Of moet ik alles overkloppen?
In Excel wil ik ze dan graag gesorteerd hebben op de artikelnummers (de 7cijferige nummers) in kolom A.
De andere kenmerken van deze artikelen in de kolommen ernaast. Dus in kolom B de lengte, in kolom C de dikte enz. Zie bijgevoegd Excel-bestand.
In het originele PDF-bestand staan 45 pagina's met tabellen en tekst.
Bestaat er een mogelijkheid om dit op een eenvoudige manier te doen? Of moet ik alles overkloppen?