• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

PDF naar Excel. Daarna sorteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaSaxon

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
In bijgesloten PDF-bestand staan een aantal tabellen die ik graag in Excel zou zien.
In Excel wil ik ze dan graag gesorteerd hebben op de artikelnummers (de 7cijferige nummers) in kolom A.
De andere kenmerken van deze artikelen in de kolommen ernaast. Dus in kolom B de lengte, in kolom C de dikte enz. Zie bijgevoegd Excel-bestand.

In het originele PDF-bestand staan 45 pagina's met tabellen en tekst.

Bestaat er een mogelijkheid om dit op een eenvoudige manier te doen? Of moet ik alles overkloppen?

Bijlagen

Kan je dat bestand niet in een formaat dan PDF krijgen?
Moest je over Adobe Acrobat beschikken (niet de reader) dan kan je dit stappenplan volgen om de data in Excel te krijgen. Vervolgens dien je die nog te transformeren naar je gewenste layout.
Maar eerst zou ik het probleem aanpakken om de huidige data correct in Excel te krijgen. Nogmaals een ander formaat van bestand zou veel helpen.

Able2Extract Professional is het programma dat je moet gebruiken om dat te verwezenlijken.

Cobbe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan