PDF omzetten naar doc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bram2

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
IK zou graag een pdf bestand omzetten naar een word bestand. Heb al enkele pdf naar word convertor programma's geprobeerd, maar die deden het ofwel niet goed ofwel is het een beperkte versie die maar enkel pagina's kan doen.

Kent iemand een goed (gratis) programma hiervoor? De rede waarom ik dit nodig heb is dat als ik pdf's afprint ik per pdf pagina betaal en als ik word files print betaal ik per geprinte pagina. (wie bedenkt zo een dom systeem toch) Moet wel zonder veel manueel werk zijn vermits het toch redelijk veel pagina's zijn over verschillende files.

Conversie van PDF naar Word-formaat gaat bijna nooit probleemloos.

De meeste converters doen dit naar een RTF-formaat welke niet alle opmaak van Word kan bevatten..

Persoonlijk ben ik nog geen converter tegengekomen welke een foutloze conversie heen en weer kan maken!

De meeste programmas zijn als trial te downen en hebben bijna alleen een pagina limiet..Tevens is het zo dat de goedkopere programmas natuurlijk een slechtere conversie afleveren als een Duur programma..(ACROBAT)

Helaas ben ik nog nooit een converter tegengekomen welke geheel functioneerde en voor niks was!

Succes!

RTF is ook goed denk ik, zolang het de opmaak maar respecteerd (kleine afwijkingen is niet erg)

Laatst bewerkt:
Is het om alleen tekst te doen? Dan is het makkelijkste gewoon kopieren en plakken.

ik daarvoor een goed prg, als je ’t wilt kan ik hier wel een link geven

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het zo'n goed programma is en free of shareware kun je ook een link naar de makers geven

Programma geprobeerd en het werkt bijna goed genoeg. Probleem is dat er veel formules in de slides staan en dat hij deze niet goed weergeeft. Jammergenoeg zijn die formules wel essensiel in de leerstof.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan