PDF omzetten naar word-bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Ik vraag mij af of je een pdf-bestand om kan zetten naar een word-bestand zonder dat het hele document doormekaar wordt gegooid. Ik heb namelijk een handleiding van 124 pagina's die ik wil printen, maar die wil ik naar m'n werk mailen, zodat ik die daar op de laserprinten kan uitdraaien (is sneller en goedkoper ;) ). Maar op m'n werk heb ik geloof ik geen acrobat reader op de computer staan, en die kan ik ook niet installeren. Wel heb ik Word. Wie kan me helpen?

Bedankt voor de link, maar ik ben op zoek naar een free- of sharewareprogje, en deze kun je wel als demo downloaden, maar dan zet ie maar 10 % van je document om, met een maximum van 10 pagina's. Als ik nou regelmatig dit probleem had maakte het me niet uit om een versie voor een paar centen te kopen. Maar voor eenmalig gebruik...

Als je het document naar je werk kunt mailen,mail dan ook de acrobat reader naar je werk.

Kan je niet vragen om een pdf reader te laten installeren? het is juist zo handig coor grote docs!

Of vind je baas dat niet genoeg reden?

Frans

Afdrukken naar bestand

De beste tips heb je al gehad.

Maar nog een mogelijkheid is:
PDF bestand afdrukken naar bestand (in menu Bestand/ Afdrukken), dit prn-bestand naar je werk mailen en op je werk afdrukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan