PDF opent niet onder FireFox op eigen machine

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Ik heb geïnstalleerd Windows XP SP3 en alle wijzigingen, Firefox 14.0.1, PDF-bestanden gemaakt met PDF995 1.3., Op de machine is Adobe Reader X geïnstalleerd.

Ik maak alle HTML-pagina's zelf, dus zonder gebruik te maken van speciale programma's.

Wanneer ik mijn pagina's via Firefox op het web aanklik en daarna kies voor een bepaald PDF bestand gaat die gewoon open,

Wanneer ik diezelfde PDF-pagina's op mijn lokale machine via Firefox aanklik komt er even een een klein scherm die meteen weer sluit.

Heb dit probleem pas sinds kort.

Wie weet raad?

Extra toevoeging, het schermpje dat razendsnel open en dicht gaat is Norton Anti-Virus viruschecker. Daarna gebeurt er echter niets meer.

Heb inmiddels Acrobar Reader van versie X naar versie 8 teruggebracht. Maar geen resultaat.

Er zou volgens mij ergens een instelling moeten zijn die aangeeft dat het bestand geopend moet worden en niet gechecked.

Jaap

Laatst bewerkt:
Opgelost. In Firefox onder toepassingen beheren staat 'PDF download' automatisch of altijd vragen. Deze op altijd vragen gezet. Dan komt bij het aanklikken van de PDF een venster waarin staat Openen, Opslaan, kies voor Openen en dan 'Dit altijd doen voor deze applicatie'.
Nu is het leed geleden!

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan