pdf opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik heb een pdf-bestand op het scherm. ik kan het bestand wel afdrukken, maar zie nergens hoe ik het zou kunnnen opslaan. wie weet hoe ik dit wel kan realiseren?
graag een reactie, dank alvast
htil
 
ik heb een pdf-bestand op het scherm. ik kan het bestand wel afdrukken, maar zie nergens hoe ik het zou kunnnen opslaan. wie weet hoe ik dit wel kan realiseren?
graag een reactie, dank alvast
htil

zou jij er een screenshot van maken willen want er staat altijd wel een mogelijkheid om op te slaan
 
Waarschijnlijk geopend in Internet Explorer 8?
Druk eens op de Alt-toets (je krijgt het 'klassieke' standaardmenu weer) en kies menu:
Bestand > Opslaan als ...
Of:
Indien geopend in Adobe Reader (bij mij versie 9.1.0):
menu: Bestand > Kopie opslaan ...
 
Laatst bewerkt:
screenshot?

zou jij er een screenshot van maken willen want er staat altijd wel een mogelijkheid om op te slaan

neen het gaat om een document van 40 pagina's dus dat is geen oplossing vrees ik. maar hoe kan ik dan wel het document opslaan (het afdrukken is gelukt intussen).
graag hoor ik van je!
alvast dank.
htil
 
neen het gaat om een document van 40 pagina's dus dat is geen oplossing vrees ik. maar hoe kan ik dan wel het document opslaan (het afdrukken is gelukt intussen).
graag hoor ik van je!
alvast dank.
htil

Twee opmerkingen:
1. met een screenshot maak je een plaatje van hetgeen op dat moment op je scherm staat en heeft dus niets te maken met het aantal pagina's waaruit je document bestaat. @dracoxl wil waarschijnlijk weten of je menu-opties zichtbaar zijn.

2. Ik heb je zojuist de oplossing gegeven .... waarom reageer je daar niet op?
 
niet zo snel

Twee opmerkingen:
1. met een screenshot maak je een plaatje van hetgeen op dat moment op je scherm staat en heeft dus niets te maken met het aantal pagina's waaruit je document bestaat. @dracoxl wil waarschijnlijk weten of je menu-opties zichtbaar zijn.

2. Ik heb je zojuist de oplossing gegeven .... waarom reageer je daar niet op?

ik ben aan het kijken of je oplossing werkt. als ik op alt toets druk gebeurt er niets (ik heb adobe reader 8). is er redding voor mij?
 
Hoi,

Ja: Updaten naar Adobe 9
Maar heb je in Adobe 8 dan geen menubalk bovenaan, beginnend met 'Bestand' ?
 
je reactie

Hoi,

Ja: Updaten naar Adobe 9
Maar heb je in Adobe 8 dan geen menubalk bovenaan, beginnend met 'Bestand' ?

zijn er kosten aana het updaten verbonden?

maar idd dat is het belangrijkste: ik zie geen menubalk bovenaan. en ik heb ook geen idee hoe ik die daar kan krijgen.

het enige wat er gebeurt als ik op Alt-toets druk en ik werk met muis is dat schermafbeelding vergroot wordt (dat is nieuw voor mij)/
groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan