PDF printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Beste,

Ik hoop dat deze ochtend iemand mij misschien kan helpen om een 4-delig bestand te printen. Als ik op printen druk linksboven in gaat hij inderdaad printen, maar nadat hij een gedeelte van het blad heeft geprint geeft Windows XP een foutmelding aan en stopt de printer met printen. Tweede keer precies hetzelfde. (Na het eerste blad al)

Bij de vorige opdracht moest ik ook PDF printen, 4-blads, en dat lukte wel goed!
Kan iemand me misschien verder helpen?

Groeten, d0mzy.

Inktniveau is hoog genoeg en een testpagina kan goed worden afgedrukt.
Op deze site vind je de pdf. (Koppeling opslaan als) - CKV verslag Muziek http://www.strabrecht.nl/sectie/ckv/verslagCA/verslag ca muziek 2008.pdf

Laatst bewerkt:
Sla em op op de pc, en open hat document vanaf je pc.
Ga op de eerste bladzijde staan en selecteer "Alleen huidige pagina printen".
Dan pagina 2. Enz.

Ennuh, geef eens aan welke foutmelding er komt :p

foxit reader heeft er geen problemen mee.
Welk programma gebruik jij om dit te lezen.
en ja stuk voor stuk zou een optie kunnen zijn....

Foxit heeft er bij mij geen zin. De laserprinter start de 'straalmotoren' en vervolgens blijven deze draaien. Na 1.30 minuut vond ik het welletjes en heb de printer uitgezet. (Er kwam overigens geen document uit, niet 1 pagina).
Printer weer aan en weer begon de motor eindeloos te draaien. Uiteindelijk Windows geboot om van de printopdracht af te komen.

Laatst bewerkt:
Het lukte me niet om los te printen.
Ik heb als alternatief paint.net gedownload van internet en daarmee los met een printscreen de foto's uitgeprint.

Met vriendelijke groeten,

Dankjewel Paul-rt,

d0mzy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan