PDF sluit na openen met een foutbericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

snel0026

Verenigingslid
Lid geworden
10 feb 2002
Als ik een PDF-file wil openen, verschijnt het PDF-document, maar na een paar seconden krijg ik een melding (zie bijlage).
Als ik dan op OK druk dan sluit de reader.
Hoe kan ik dat veranderen?

Windows Home Premium
Adobe CS4
Adobe Acrobat Reader 9

Bijlagen

• adobereader.jpg
    adobereader.jpg
    21,1 KB · Weergaven: 111
Lees eens goed wat er staat dan.... Adobe Reader is geinstalleerd als onderdeel van een pakket. Dat betekent dus waarschijnlijk dat het een versie is die niet zondermeer "stand alone" werkt.
Heb je dit probleem altijd al gehad, of is het gekomen nadat je Adobe CS4 hebt geinstalleerd?

Nadat ik Adobe CS4 heb geinstalleerd.
Adobe "kende"het probleem niet.

installeer Acrobat Reader dan gewoon opnieuw. Staat het er misschien wel 2x op, maar die ene keer is duidelijk onderdeel van iets anders, en werkt niet op zichzelf

Als ik een PDF-file wil openen, verschijnt het PDF-document, maar na een paar seconden krijg ik een melding (zie bijlage).
Als ik dan op OK druk dan sluit de reader.
Hoe kan ik dat veranderen?

Windows Home Premium
Adobe CS4
Adobe Acrobat Reader 9

Ik had hetzelfde probleem.

Na even met de technische ondersteuning van Adobe systems te hebben gebeld, werd mij duidelijk wat het probleem was. Na een eerste installatie van CS4, dien je eerst het programma Adobe Illustrator te starten en direct weer af te sluiten. Deze handeling zorgt ervoor dat de software wordt geactiveerd. Als je Acrobat Reader nu nogmaals start werkt het wel normaal.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan