PDf uit Sharepoint openen, niet opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

TooDoo

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2012
Berichten
9
Als ik een pdf bestand vanuit Sharepoint wil openen dan opent dit niet, maar krijg ik een kadertje waarbij ik alleen kan saven

Ik wil graag mijn pdf bestand gewoon openen ipv eerst te saven..


Ik heb al eens op internet gezocht en daar heb ik het volgende gevonden:
Open Central Administration - Application Management - Manage web application - selecteer web applications - kies General settings - scroll naar Browser File Handling - selecteer Permissive


Maar het probleem begint bij mij al van bij het begin.. Waar kan ik Central Administration openen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!!
 
Bedrijfsmatige omgeving?
Zo ja, neem dan even contact op met jullie IT afdeling.
Zou zomaar een rechtenissue kunnen zijn.

Tardis
 
Miss moet ik die persoon maar eens bellen :)

Ik heb ook ergens gelezen dat het miss kan zijn dat de documenten in Sharepoint als 'alleen-lezen' opgeslagen zijn ofzo
Als ik ervoor zou kunnen zorgen dat de documenten ook bewerkt zouden kunnen worden, zou het probleem dan verholpen zijn denk je ?

Nog 1 vraagje:
Hoe kan het dat ik op een pc in het kantoor een PDF file vanuit Sharepoint wel kan openen en bewerken en de bewerkingen kan opslaan..
en vanop een andere pc in hetzelfde kantoor kan ik dit niet..?

dit snap ik toch niet goed :/
 
Zou ik toch even navragen bij de juiste partij en wel jullie IT afdeling.

Tardis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan