PDF uitleg?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bingo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Even een korte cursus! Kan je uitleg vinden op deze website?? PDF file

Want het lukt me maar niet sinds mn nieuwe laptop. Om in mijn e-mail van msn bestanden te openen in word. Ook omdat ik op mijn productcode van mijn laptop wacht, alhoewel deze onder aan de laptop met 25 tekens is gestickerd maar de lap herkent hem niet, dus heb ik ook geen word, niks.

Maar zijn het altijd pdf bestanden in je e-mail box als het om een word doc gaat?

Ik vond net Cutepdf. moet ik deze downloaden? Please iemand die deze dame kan helpen, moet namelijk sollicitaties schrijven... Zielig he:love:

Dank je jongens en meiden:thumb:

Nou is moeilijk uit te leggen. Ik probeer dus een bestandje (word) te openen in mns hotmail. Maar dit lukt niet en heb je speciale software voor nodig. Ik heb adobe en adobe foto. Snappie???:confused::

het is gezeik. van de fabrikant heb ik op de lap een adobe reader link, maar nu ik heb gedoanload lukt het me nog niet om het documentje
te openen in mijn hotmail box!! Wat heb ik dan aan dit hele gezeik met die ADOBE READER!!!! niks NADA..

Iemand deze wanhopige vrouw helpen, please:(

Laatst bewerkt:
Maar zijn het altijd pdf bestanden in je e-mail box als het om een word doc gaat?
Word maakt een .doc file. PDF is heel wat anders.

Om in mijn e-mail van msn bestanden te openen in word
Die snap ik niet?

Ook omdat ik op mijn productcode van mijn laptop wacht

Ik neem aan dat je contact hebt met de leverancier van de laptop?

Nou is moeilijk uit te leggen. Ik probeer dus een bestandje (word) te openen in mns hotmail. Maar dit lukt niet en heb je speciale software voor nodig. Ik heb adobe en adobe foto. Snappie???:confused::o

Heb even je titel aangepast. Dat Word document... heeft dat de extensie .doc? of .pdf?

Zou je hier de hele filenaam neer kunnen zetten. Dat geeft wat meer informatie!

Ron

ik weet het niet hoor... maar volgens mij hebben we hier een gevalletje "hopeloze pc-gebruiker".... ik krijg sterk het idee dat je werkelijk geen idee hebt waar je over praat.

snappie? Nou nee..... de omschrijving is totaal cryptisch, net als de titel van dit berichtje. Met "hey jongens" is het nou niet echt duidelijk wat de inhoud van je bericht is, maar dat kan aan mij liggen...?:rolleyes:

Maar.... je wilt een WORD bestandje openen, en dat probeer je met ADOBE. In jouw redenatie is PDF bestand hetzelfde als een DOC.

.doc = Micorosoft Word = tekstbestand
.pdf = adobe (acrobat) = afbeelding, met metadata.

open het bestand gewoon met het goede programma. Adobe Acrobat kan je desnoods downloaden op www.adobe.com

Bestanden direct openen vanuit een (online)mailprogramma lukt niet altijd, soms moet je het eerst even lokaal opslaan, en dan openen met de juiste software :p

Laatst bewerkt:
Word maakt een .doc file. PDF is heel wat anders.

Die snap ik niet?

Ik neem aan dat je contact hebt met de leverancier van de laptop?

Weet je mumzel ik ken die termen niet. IK zal eens een boekje kopen...

En nee !! Ik heb ze een email gestuurd maar geen reactie!!! Ik ga ze vanmiddag bellen:evil:

En ja komt omdat ik al de termen niet ken en daardoor raak je eenmaal van in de war snap je haha. (moet om mezelf lachen)
Wel erg bedankt dat je me toch nog probeert te begrijpen en ik ga nu naar adobe.com

Laatst bewerkt:
snappie? Nou nee..... de omschrijving is nogal cryptisch, net als de titel van dit berichtje. Met "hey jongens" is het nou niet echt duidelijk wat de inhoud van je bericht is, maar dat kan aan mij liggen...?

Daar had Haaren101 al een misbruikmelding voor gestuurd en de titel was ook al aangepast ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan